انگلیس "مُرد" تا "برد"

انگلیس "مُرد" تا "برد"

انگلیس و تونس در اولین بازی خودشان در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند. در ادامه دور اول مرحله گروهی جام جهانی روسیه دو تیم ملی انگلیس و تونس برابر هم به میدان رفتند.

کد خبر : ۵۸۹۵۸
بازدید : ۲۶۲۴
انگلیس
انگلیس و تونس در اولین بازی خودشان در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند. در ادامه دور اول مرحله گروهی جام جهانی روسیه دو تیم ملی انگلیس و تونس برابر هم به میدان رفتند.

انگلیس بازی را هجومی آغاز کرد و لینگارد می‌توانست در همان دقیقه دو دروازه تونس را باز کند که شوت او با خوش شانسی تونسی‌ها وارد دروازه این تیم نشد. شروع طوفانی سه شیر ادامه داشت و استرلینگ می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند که ضربه او هم وارد دروازه تیم تونس که دچار استرس شده بود نشد و هری مگ گوایر هم در ضربه کرنر نتوانست گلزنی کند.

در دقیقه ۱۰ هری کین موفق شد در ریباند دروازه تونس را باز کند تا بتواند اولین گل خودش را در جام جهانی به ثمر برساند.

در ادامه معز حسن دروازه بان تیم ملی تونس مصدوم شد و با چشمان گریان زمین را ترک کرد تا دروازه بان دوم تونس وارد زمین شود. در دقیقه ۱۸ شوت هندرسون نزدیک بود وارد دروازه تونس شود که مصطفی دروازه بان تونسی‌ها این توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۲۴ توپ روی پای لینگارد جفت و جور نشد و ضربه او راهی به دروازه تونس نداشت. دو دقیقه بعد شوت ساسی با برخورد به یک بازیکن انگلیس به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۵ سانتر بازیکنان تونس به روی دروازه با سرنگون شدن بن‌یوسف همراه شد و ساسی پشت توپ قرار گرفت و گل تساوی نماینده آفریقا را به ثمر رساند.در ادامه جسی لینگارد نتوانست از چند قدمی دروازه تونس را باز کند تا بدشانسی‌های او در این شب ادامه داشته باشد و نیمه نخست با تساوی یک بر یک ادامه داشته باشد.

تا دقیقه ۶۰ دفاع چند لایه بازیکنان تونس این اجازه را به انگلیسی‌ها نداده است تا دروازه این تیم آفریقایی را باز کنند. در نهایت موقعیت‌های انگلیس نتیجه داد و هری کین توانست در دقیقه ۹۰ دومین گل خود را در این دیدار به ثمر برساند تا در کنار چریشف و لوکاکو در صدر جدول گلزنان باشد.

گرت ساوت گیت بازیکنان زیر را برای بازی با تونس انتخاب کرد:

جردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مک گوایر، جسی لینگارد، جردن هندرسن، هری کین، رحیم استرلینگ، کیرن تریپیر، اشلی یانگ، دله الی. همچنین معز حسن، فخرالدین بن یوسف، یاسین مریاح، صیام بن یوسف، انیس بدری، وهبی خضری، دیلان بران، علی مالون، فرجانی ساسی، الیاس خیری، نعیم لیتی ۱۱ نفر اصلی تونس برای تقابل با انگلیس هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید