شوهرخواهرم مزاحم بود، او را کشتیم!

ماجرا از وقتی شروع شد که حمید خواهرم را عقد کرد ما در شهرستان زندگی می‌کردیم و با هم بچه محل بودیم، اما حمید هر از چند گاهی مشروب می‌خورد و تعادل رفتاری نداشت. به‌همین خاطر به خانه ما می‌آمد و داد و فریاد و آبروریزی راه می‌انداخت. همه ما از دست او و مزاحمت‌هایش خسته شده بودیم تا اینکه تصمیم گرفتم با همدستی دوستم یونس او را بکشیم.

کد خبر : ۶۵۸۸۸
بازدید : ۱۴۵۲
پسر جوان که با همدستی دوستش، شوهر خواهرش را به قتل رسانده و جسدش را در مزرعه کشاورزی دفن کرده بودند صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.
رسیدگی به این پرونده از بهمن سال ۹۴ به‌دنبال ناپدید شدن پسر جوانی به نام حمید شروع شد. خیلی طول نکشید که جسد حمید در یک مزرعه کشاورزی در ورامین کشف شد. راز این پرونده زمانی لو رفت که کارآگاهان جنایی خط تلفن همراه مقتول را ردیابی کردند و به برادرزن مقتول ظنین شدند.
فرید در نخستین اظهاراتش گفت: ماجرا از وقتی شروع شد که حمید خواهرم را عقد کرد ما در شهرستان زندگی می‌کردیم و با هم بچه محل بودیم، اما حمید هر از چند گاهی مشروب می‌خورد و تعادل رفتاری نداشت. به‌همین خاطر به خانه ما می‌آمد و داد و فریاد و آبروریزی راه می‌انداخت. همه ما از دست او و مزاحمت‌هایش خسته شده بودیم تا اینکه تصمیم گرفتم با همدستی دوستم یونس او را بکشیم.

یونس که بعد از اعترافات فرید دستگیر شده بود در بازجویی‌ها گفت: پدرو مادر حمید از هم جدا شده بودند او همیشه در خانه ما بود و مادرم به او خیلی محبت می‌کرد، اما وقتی فهمیدم به مادرم توهین کرده کینه بدی از او به دل گرفتم.
رفتار‌های پرخاشگرانه او بیشتر و بیشتر شده بود، با فرید نقشه کشیدیم و او را از ملایر به تهران کشیدیم ما در یک کارگاه در ورامین کار می‌کردیم وقتی به تهران آمد او را با خودرو به بیابان‌های خلوت ورامین بردیم و کشتیم بعد جسدش را در همان مزرعه که خاک نرمی هم داشت دفن کردیم.
پس از اعتراف‌های عاملان جنایت صبح دیروز این دو متهم به اتهام قتل در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کیخا و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

اولیای دم در ابتدای جلسه خواستار قصاص متهم شدند. پدر مقتول در دادگاه ادعا کرد بار‌ها پیامک‌های تهدید‌آمیز دو متهم را در گوشی پسرش دیده است.
سپس فرید در جایگاه ایستاد و اتهام مباشرت در قتل و جنایت بر میت را قبول کرد او گفت: مقتول باعث سلب آسایش خانواده من شده بود. پس از پایان اظهارات هر دو متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید