فال روزانۀ 7 اسفند

کد خبر : ۶۸۳۴۴
بازدید : ۱۹۴۰
فروردین / Aries

اگر کسی برایتان مهم است، امروز به شدت متفاوت از شخصیت همیشگی خود رفتار می‌کنید، سعی کنید بفهمید که چه چیزی در ذهنش می‌گذرد، اما مراقب باشید که خیلی پاپیچش نشوید. شما نمی‌خواهید او را بترسانید یا اینکه این تصور را در او ایجاد کنید که جوابشان به شما درست یا غلط است. با او کنار بیایید، و برایش مشخص کنید که اگر نیاز به حرف زدن دارند، آمادۀ گوش دادن هستید. تنها با اینکار که بگذارید بدانند تنها نیستند، می‌توانید دلگرمی زیادی به ایشان بدهید.

اردیبهشت/ Taurus

در فال امروز شما اینطور آمده است که، جادویی در جزییات وجود دارد و به همین دلیل چرا قدری از سرعت خود نمی‌کاهید تا همۀ جزییات را هضم کنید؟ در چیز‌های کوچکی که امروز فرصت دیدنشان به شما دست می‌دهد، لذت بسیاری برایتان نهفته است؛ بخش بزرگی از لذت در این است که چیزی چشمتان را بگیرد که دیگران از آن غافلند. جایی خوش‌منظره در پارک پیدا کنید و به نظارۀ احوال دنیا بنشینید. حواستان به والدینی که با بچه‌هایشان بازی می‌کند باشد؛ چه معلوم شاید شاهد اولین قدم‌های موجودی کوچک بودید. نباید از جادویی که شما را احاطه کرده، غافل شوید.

خرداد/ Gemini

امروز عرض اندام کنید! شما بیش از آنچه که فکر می‌کنید قدرت دارید و وقتش است که به خودتان یادوری کنید که نیرویی غیرقابل چشم‌پوشی هستید. معنایش این نیست که فقط جهت عرض اندام، دست به مخالفت بزنید؛ بله می‌توانید نقش وکیل مدافع شیطان را ایفا کنید، اما سعی کنید در جایی که اوضاع بروانی پیش می‌رود، بیخود خود را درگیر نکنید. با سیاست، نظر خود را ابراز کنید، و افراد کار‌ها را دقیقاً آنطور که شما می‌خواهید پیش خواهند برد.

تیر/ Cancer

امروز حواستان به تفاوت‌های کوچکی که می‌توانند مشکلات بزرگی ایجاد کنند باشد؛ ممکن است قدری گیج شوید، و جزییات خیلی مهم هستند. اسامی افراد به خصوص می‌تواند مشکلی بزرگ باشد، بنابراین وقتی با کسی جدید ملاقات می‌کنید، توجه ویژه‌ای صرف کنید. اگر مدتی است که تمایل دارید تغییراتی در زندگی شخصی خود ایجاد کنید، امروز فرصت بزرگی در اختیارتان خواهد گذاشت تا این کار را بکنید. خود را به چالش بکشید و می‌بینید که رشد خواهید کرد، به تعالی خواهید رسید و اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار خواهید داد.

مرداد / Leo

امروز یک جملۀ ساده، رازی بزرگ را برای شما خواهد گشود؛ ظاهراً چیز‌ها بسیار ساده‌تر از آنی هستند که فکر می‌کردید. حالا که می‌دانید چطور پیش بروید، پیش رفتن کردن می‌تواند بسیار آسانتر شود؛ و می‌توانید بسیار سریعتر از آنچه که پیش‌بینی می‌کردید به مقصد یا هدفتان برسید. اگر امروز وقت اضافه آوردید، از آن برای تماس با یک دوست و اطلاع یافتن از آخرین حالش استفاده کنید.

شهریور/ Virgo

امروز چینش‌ها توجه شما را جلب خواهد کرد و شما را به فکر خواهند انداخت. به ترکیب‌های غیر معمول، مسیر‌های غیرمنتظره و هر رفتار عجیبی که به آن برخوردید، توجه کنید. آن را به اطرافیانتان نشان دهید و این وضعیت جالب را با هم شریک شوید. با استفاده از استعدادتان در شروع گفتگو، به جهان نشان دهید که چه شخص خلاق و جالبی هستید. به دنبال ایده‌هایی تازه برای زندگی عشقی خود که به زودی شکوفا خواهد شد نیز باشید!

مهر/ Libra

در حال حاضر، در حال ورود به مرحله‌ای هستید که ایده‌های کم‌عمق و چیز‌های مادی، اهمیت چندانی در مقایسه با ایده‌ها، مفاهیم و احساسات برایتان ندارند؛ بنابراین امروز، سعی کنید تا به آرامی همۀ گفتگوهایتان را به این زمینه‌ها سوق دهید و بحث را از اینکه آخرین آهنگی که آمده چیست و آخرین شایعات کدام است، منحرف کنید. دور شما پر است از افرادی که ظرفیت گفتگو‌های عمیق و جذاب که پر از ایده‌های تازه و داغ است را دارند؛ چرا به ایشان کمک نمی‌کنید که شعله را برافرازند؟

آبان/ Scorpio

بنا بر فال روزانۀ شما، امروز اگر زیادی بر مشکلات فعلیتان تمرکز کنید، از فرصت عالی‌ای برای جلوگیری از اینکه مشکلات در آینده بیرون بزنند، غافل خواهید ماند. امروز، تمرکز خود را جوری تنظیم کنید تا بتوانید وقتتان به صورت مساوی را بین خاموش کردن آتش‌ها و پروردن یک رابطه تقسیم کنید. به قرار شامتان برسید، حتی اگر فردا صبح زود کار دارید... یا به جای اصرار به اینکه حتماً همۀ کار‌ها را امروز تمام کنید، اطمینان حاصل کنید که حتماً سر وقت خودتان را به شام منزل خواهید رساند. از منظر درست به زندگیتان نگاه کنید.

آذر/ Sagittarius

اگر این پا و آن پا می‌کردید که مسئله‌ای حساس را با شخصی قدرتمند مطرح کنید، امروز آن تلنگری که لازمش دارید را خواهید خورد. کسی که خیلی خوب نمی‌شناسید، می‌تواند الهام‌بخشنتم باشد، پس کارهایشان را دنبال کنید و آن کنید که او می‌کند. برای فهمیدن اینکه چطور با وضعیت مواجه شوید، به آن‌ها اتکا کنید. اگر تمام انرژی خود را صرف این کار کنید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که بتوانید تصویری مثبت از خود بسازید و چیز‌های منفی بسیاری را پشت سر بگذارید.

دی/ Capricorn

امروز مه‌های خاطرات شما کاری نمی‌کنند مگر اینکه نگاه شما را کدر کنند، و شما برای گرفتن برخی تصمیمات مهم، نیازمند وضوح هستید. بنابراین، امروز سعی کنید که در هر قدم در لحظۀ حال زندگی کنید. رو به جلو نگاه کنید و سعی کنید به جای اینکه بخشی از قلبتان را در گذشته بگذارید، به ماجراجویی بعدی خود فکر کنید. مکث کردن روی ناکامی‌ها - یا موفقیت‌ها- چیزی به غیر از وقت تلف کردن نیست. از خاطرات خود رو برگردانید و به سوی فرصت‌هایی که بر سر راهتان قرار می‌‍گیرد، حرکت کنید.

بهمن/ Aquarius

فال امروز متولدین بهمن اینطور است. اگر کسی امروز وارد فضای شما شد، عقب بکشید. الان وقتش نیست که سینه سپر کنید و پافشاری کنید. نشان دادن جسارت زیادی بیش از آنکه به نفعتان باشد، به ضررتان خواهد بود، و مردم را به واکنشی سوق می‌دهد که تنها باعث حذف شما خواهد شد. در عوض سعی کنید سرخوردگی را به جان بخرید و نگاهتان به جنبۀ روشن چیز‌ها باشد. شما می‌دانید که چطور نبردهایتان را انتخاب کنید؛ این مهارتی است که باید بیشترین بهره را از آن ببرید.

اسفند/ Pisces

شخصی که با شما کار می‌کند، قدری عقب افتاده بود، اما امروز بالاخره می‌بینید که دارد خودش را می‌رساند. جملات تشویق‌کنندۀ شما به او حتی بیشتر هم کمک خواهد کرد... از آنجایی که تازه دارد می‌فهمد که اوضاع از چه قرار است، بهتر است او را در مورد اینکه کار‌ها چطور باید انجام شوند راهنمایی کنید. مهارت‌های آموزگاری شما استادانه است؛ ترکیب شکست‌ناپذیر صبر و همدلی در شما کمک خواهد کرد تا تیمی بهتر ساخته شود، نتیجۀ بهتری به دست آید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید