لیگ کم‌فروش‌های گرانقیمت

لیگ کم‌فروش‌های گرانقیمت

بازیگری که از بهترین بازیگران سینمای جدی این سینما به شمار می‌رود، با کار‌های درجه‌یکی، چون به‌رنگ ارغوان، ارتفاع پست، چهارشنبه‌سوری و عروس آتش؛ که از وقتی تغییر فاز داده و سراغ سینمای کمدی رفته، نقاط عطف کارنامه‌اش کمتر و کمتر شده‌اند.

کد خبر : ۷۰۷۶۰
بازدید : ۱۸۶۵
لیگ کم‌فروش‌های گرانقیمت
دیروز صحبت‌های حامد عنقا درباره دستمزد میلیاردی یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران برای بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی در فضای مجازی به سرعت نگاه‌ها را متوجه خود کرد و گمانه‌زنی‌های زیادی را موجب شد که بازیگر مدنظر حامد عنقا کیست؟ نویسنده و تهیه‌کننده سریال پدر گفته که «این بزرگوار که به گفته پخش‌کنندگان، سلبریتی بفروش هم نیست، برای یک سریال شبکه نمایش خانگی یک‌میلیارد تومان گرفته است».
از همان لحظه انتشار این گفته‌ها این پرسش مطرح شد که بازیگر کم‌فروشی که در یک سریال نمایش خانگی ماهانه یک‌میلیارد گرفته، کیست. پرسشی که با هر نگاهی تنها به یک پاسخ می‌رسد: بهرام رادان. البته سینمای ایران بازیگر گرانقیمت کم‌فروش کم ندارد.
نمونه‌اش همین حمید فرخ‌نژاد که درحال حاضر دو فیلم کمدی قاعدتا پرفروش از او روی پرده هستند، اما سامورایی در برلین تنها ٤‌میلیارد فروخته و دختر شیطان هم فروشش به یک‌میلیارد نرسیده. میلیونر میامی و خانم یایا دیگر فیلم‌های این بازیگر در چندماه اخیر هستند که شکست خورده‌اند.
در این بین می‌ماند لاتاری و تگزاس؛ که خوب فروخته‌اند. اما این‌که بازیگری گرانقیمت در ٦ فیلم آخرش تنها دو فیلم پرفروش داشته باشد (که تازه لاتاری هم به خاطر موضوعش فروخته نه برای بازیگرانش) نمی‌تواند چندان کارنامه خوبی برای او باشد.
بازیگری که از بهترین بازیگران سینمای جدی این سینما به شمار می‌رود، با کار‌های درجه‌یکی، چون به‌رنگ ارغوان، ارتفاع پست، چهارشنبه‌سوری و عروس آتش؛ که از وقتی تغییر فاز داده و سراغ سینمای کمدی رفته، نقاط عطف کارنامه‌اش کمتر و کمتر شده‌اند. حمید فرخ‌نژاد، اما بی‌تردید بازیگر میلیاردی مدنظر حامد عنقا نیست، با این‌که او هم شاید میلیاردی شده باشد! اما چه کسی ماهانه یک‌میلیارد گرفته؟

مروری گذرا به سریال‌های نمایش خانگی نگاه‌ها را متوجه بازیگر سریال رقص روی شیشه می‌کند: بهرام رادان. بازیگری که همیشه جزو گران‌های سینمای ایران بوده، اما کمتر می‌توان به فیلمی پرفروش در کارنامه‌اش برخورد.
بازیگری که کار‌های آخر اکران‌شده‌اش، حکایت عاشقی (٩٠ میلیون)، زرد و چهارراه استانبول (هرکدام چهارمیلیارد) پرفروش نبوده‌اند و در این بین بعید به نظر می‌رسد فیلم‌های منتظر اکرانش آشفته‌گی فریدون جیرانی، سونامی میلاد صدرعاملی و ایده اصلی آزیتا موگویی هم فروش چندان بالایی داشته باشند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید