چرا آمار کشته‌شده‌های حوادث اخیر، اعلام نشده؟

تعداد مجروحان نیروی انتظامی بیشتر از مجروحان عادی است، بالاخره در این ماجرا عده‌ای مظلوم واقع شدند و ما نمی‌توانیم مثل آمریکا آمار فله‌ای بدهیم.

کد خبر : ۷۴۷۹۲
بازدید : ۴۵۹۲
سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود، با اشاره به اتفاقات پیش‌آمده بعد از گرانی بنزین با تأکید بر اینکه دولت معتقد است اتفاقاتی که رخ داد باید به طور اساسی ریشه‌یابی شود، گفت: «ما مثل همیشه باید متکی بر سرمایه اجتماعی همه ایرانیان باشیم و در همین جهت رئیس‌جمهور و رئیس شورای امنیت ملی نخست کمیته‌ای را در دولت سامان دادند و سپس از طریق دبیرخانه شورای امنیت ملی گزارشی به مقام معظم رهبری ارائه شد که منتج به آن دستور راه‌گشای رهبری شد.
دستورات مقام معظم رهبری توسط همین کمیته پیگیری شد و نیز ابعاد مختلف موضوع را بررسی خواهند کرد و گزارشی از اقدامات خود به ملت شریف ایران ارائه خواهد شد».
علی ربیعی همچنین به موضوع انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: «امیدوار بودیم چهره‌های سیاسی بیشتری در این انتخابات حضور داشته باشند، بااین‌حال در میان ثبت‌نام‌کنندگان، چهره‌های سیاسی و نخبگانی از جناح‌های مختلف دیده می‌شوند که باید امکان رقابت سالم میان آن‌ها را فراهم کنیم. امیدواریم سایر نهاد‌های ذی‌ربط در انتخابات نیز با درک شرایط در هم‌افزایی با دولت و در مسیر هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن انتخابات نهایت تعامل را داشته باشند».
سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا آمار کشته‌شدگان حوادث اخیر اعلام نمی‌شود، عنوان کرد: «تعداد مجروحان نیروی انتظامی بیشتر از مجروحان عادی است، بالاخره در این ماجرا عده‌ای مظلوم واقع شدند و ما نمی‌توانیم مثل آمریکا آمار فله‌ای بدهیم.
ما صادقانه و به تفکیک استان‌ها و علت، آمار را اعلام می‌کنیم. اگر تا به حال هم صبر کردیم و اعلام نشده، به دلیل درخواست شورای امنیت ملی است. دولت با هماهنگی قوه قضائیه و وزارت کشور این آمار را به زودی اعلام می‌کند».
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید