قیمت آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر تهران

قیمت آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر تهران

بررسی قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های اجاری ۱۰۰ مترمربع به بالا نیز نشان می‌دهد نیمی از این فایل‌ها زیر اجاره‌بهای رایج مناطق مربوطه فایل شده‌اند و این خود نشان از شدت رکود در این بخش از بازار اجاره دارد.

کد خبر : ۷۴۸۹۲
بازدید : ۶۰۹۰
واسطه‌های ملکی می‌گویند یکی از راکدترین بخش‌های بازار اجاره مربوط به آپارتمان‌های بزرگ‌تر از ۱۰۰ مترمربع است. بازار اجاره مسکن در روز‌های اخیر به عمیق‌ترین نقطه رکود رسیده و میزان مراجعه به مشاوران ملکی برای یافتن آپارتمان اجاری کاهش چشمگیری نسبت به نیمه اول پاییز داشته است.

به همین خاطر فعالان بازار اجاره معتقدند وضعیت کنونی، عمیق‌ترین نقطه رکود در این بازار است که احتمالا تا نیمه دی ادامه خواهد داشت و پس از آن اندکی بر تعداد قرارداد‌های اجاره افزوده می‌شود، هرچند به وضعیت رواج عقد قرارداد‌های جدید اجاره نزد بنگاه‌ها در تابستان با توجه به تعطیلی مدارس، بازنخواهد گشت.
آنچه موجب می‌شود از اواخر دی ماه به بعد بازار اجاره با افزایش جزئی عرضه و تقاضا روبه‌رو شود، همان عاملی است که بازار معاملات مسکن را نیز در این ایام رونق می‌دهد و آن فرارسیدن ایام شب عید نوروز است.

این ایام را می‌توان پس از فصل تابستان، پررونق‌ترین زمان سال در بازار مسکن در هر دو بخش اجاره و خرید معرفی کرد، چراکه با توجه به پیش‌رو بودن تعطیلات نوروزی، تمایل به جابه‌جایی میان متقاضیان مسکن و اجاره افزایش می‌یابد. بررسی قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های اجاری ۱۰۰ مترمربع به بالا نیز نشان می‌دهد نیمی از این فایل‌ها زیر اجاره‌بهای رایج مناطق مربوطه فایل شده‌اند و این خود نشان از شدت رکود در این بخش از بازار اجاره دارد.
قیمت آپارتمان های بالای 100 متر در تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید