آپارتمان با قیمت رهن و اجاره تا ۲ میلیون

آپارتمان با قیمت رهن و اجاره تا ۲ میلیون

وضعیت بحرانی تقاضا در بازار مسکن سبب شده کسانی که قصد اجاره آپارتمان خود در قالب ترکیبی از رهن و اجاره دارند را با مشکل به مراتب محسوس‌تری نسبت به موجرانی که املاک خود را برای رهن کامل عرضه کرده‌اند، روبه رو شوند.

کد خبر : ۷۵۷۲۸
بازدید : ۵۶۷۶
کمبود تقاضا در بازار اجاره مسکن هفته‌های اخیر به مراتب بیشتر از کمبود عرضه به‌چشم می‌آید. این واقعیت را واسطه‌های ملکی منعکس می‌کنند و معتقدند بازار اجاره سردترین روز‌های خود را در میان تمام ایام سال سپری می‌کند.

وضعیت بحرانی تقاضا در بازار مسکن سبب شده کسانی که قصد اجاره آپارتمان خود در قالب ترکیبی از رهن و اجاره دارند را با مشکل به مراتب محسوس‌تری نسبت به موجرانی که املاک خود را برای رهن کامل عرضه کرده‌اند، روبه رو شوند. در این میان سیاست موجرانی که قصدشان برای یافتن مستاجر در همین سرمای مطلق بازار اجاره جدی است، به عرضه املاک خود با اجاره‌بهای تا ۲ میلیون تومان روی آورده‌اند.
واسطه‌ها می‌گویند اجاره‌بهای در استطاعت اغلب متقاضیان اجاره در مناطق چهار، پنج، هفت و هشت که در زمره مناطق مصرفی بازار مسکن دسته‌بندی می‌شوند، حول و حوش ۲میلیون تومان است. در نتیجه موجران با علم به این ماجرا بخشی از اجاره‌بهای پیشنهادی خود را در هفته‌های اخیر به ودیعه تبدیل کرده‌اند تا سقف اجاره پیشنهادی آن‌ها در همین محدوده در استطاعت تنظیم شود.
در این بین موجران مناطق چهار و هشت به مراتب بیش از سایر مناطق از این سیاست برای تسریع در اجاره آپارتمان خود بهره جسته‌اند و در نتیجه تعداد فایل‌های این دامنه قیمتی پرتقاضا در بازار اجاره تهرانپارس، گلبرگ، نارمک و دیگر محله‌های این دو منطقه، بیشتر است. البته در این فایل‌ها تقریبا هیچ فایل نوسازی قابل جست‌وجو نیست و پایین‌ترین سن بنا در این گروه از املاک، دست‌کم شش یا هفت ساله است.
قیمت رهن آپارتمان با اجاره بهای تا ۲ میلیون تومان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید