فرمانده هوا و فضا سپاه: آرزوی مرگ کردم

فرمانده هوا و فضا سپاه: آرزوی مرگ کردم

بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه‌های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم.

کد خبر : ۷۵۹۱۰
بازدید : ۲۸۶۶
توضیحات فرمانده هوا و فضا سپاه درباره علت سقوط هواپیمای اوکراینی
فرمانده هوا و فضا سپاه، اعلام کرد: بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه‌های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده در نشست خبری که پیرو اعلام ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار کرد: بعد از شنیدن این خبر در غرب کشور پس از اجرای عملیات نظامی علیه پایگاه‌های آمریکایی و زمانی که اطمینان پیدا کردم که این اتفاق افتاده آرزوی مرگ کردم.

وی افزود: ما یک عمر خودمان را پیش مرگ مردم کردیم و امروز هم آبروی مان را با خدا معامله می‌کنیم و در شرایط سخت مقابل دوربین‌ها حاضر می‌شویم.
سردار حاجی‌زاده ادامه داد: بررسی و ارزیابی‌های این حادثه توسط ستاد‌های بالاتر و مجموعه قوه قضائیه انجام خواهد شد و اطلاعات تکمیل می‌شود، ما گردنمان از مو باریک‌تر است و همه مسئولیت این کار را می‌پذیریم و هرگونه تصمیمی که مسئولین بگیرند، مطیع به اجرای آن هستیم.

ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد، هواپیمای اوکراینی مورد اصابت قرار گرفته است.
۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید