هجوم "ساس" به پاریس

هجوم "ساس" به پاریس

ساس‌ها موجوداتی به اندازه بذر هستند و از خون انسان‌ها تغذیه می‌کنند؛ به همین علت، نیش‌های قرمز رنگی که با خارش همراه هستند، بر روی افراد به جای می‌گذارند؛ این موجودات می‌توانند بدون تغذیه بیش از ۹۰ روز زنده بمانند.

کد خبر : ۷۷۴۲۸
بازدید : ۶۴۴۵
هجوم حشره ساس به شهر پاریس فرانسه، معضل جدیدی را برای مسافران و شهروندان این شهر به وجود آورد. به دنبال افزایش هجوم حشره "ساس" در پایتخت فرانسه و آزار و اذیت مسافران و شهروندان فرانسوی، دولت این کشور کمپینی را علیه تخت خواب‌ها و مبل‌های هتل‌ها به راه انداخت.
این حشرات موذی در دهه ۵۰ میلادی در فرانسه از بین رفتند، اما اخیراً به دلیل افزایش مسافران در این کشور و مقاوم شدن اینگونه حشرات به سم‌های به کار گرفته شده، مجدداً گسترش پیدا کرده اند.

در پاسخ به این معضل، دولت فرانسه یک کمپین ملی شامل یک خط تلفن و یک وبسایت اطلاعاتی راه اندازی کرده تا افراد با مشاهده این حشرات گزارش‌های خود را ثبت کنند.

به گزارش وبسایت اطلاعاتی، اتاق‌هایی که مبلمان و تخت خواب‌ها در آن‌ها وجود دارد بیشترین خطر ساس را دارند؛ این مکان‌ها به دلیل تاریکی بهترین محل برای وجود ساس‌ها هستند.

همچنین در این وبسایت آمده که ساس‌ها موجوداتی به اندازه بذر هستند و از خون انسان‌ها تغذیه می‌کنند؛ به همین علت، نیش‌های قرمز رنگی که با خارش همراه هستند، بر روی افراد به جای می‌گذارند؛ این موجودات می‌توانند بدون تغذیه بیش از ۹۰ روز زنده بمانند.

این معضل در پاریس بیشتر از دیگر نقاط فرانسه به چشم می‌خورد و تمامی هتل‌ها و خانه‌های مسکونی را درگیر کرده است.

بنیامین گیرویکس کاندید اخیر شهرداری پاریس که از انتخابات کناره‌گیری کرده، بخشی از فعالیت‌های انتخاباتی خود را به رفع این مشکل اختصاص داده بود؛ او وعده اختصاص ۱۰۰ تخت جدید به جای تخت‌های فرسوده را داده بود.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید