قیمت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۵ تهران

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۵ تهران

در این میان و در تابستان امسال تعداد فایل‌های عرضه شده به بازار اجاره مسکن منطقه ۵ با شرایط رهن کامل نیز افزایش یافته است و در میان فایل‌هایی که با شرایط پرداخت ترکیبی رهن و اجاره عرضه شده‌اند تعداد فایل‌های رهن کامل نیز قابل توجه است.

کد خبر : ۸۲۲۸۱
بازدید : ۵۶۴۷
متقاضیان اجاره مسکن در منطقه ۵ شهر تهران تابستان امسال به بازه متنوع و متفاوتی از انواع فایل‌های اجاره مسکن عرضه شده به این بازار دسترسی دارند.
تحقیقات میدانی از آخرین شرایط و مشخصات فایل‌های عرضه شده به بازار اجاره مسکن منطقه ۵ تهران به‌عنوان پرمعامله‌ترین، مصرفی‌ترین و پرمتقاضی‌ترین منطقه شهر تهران در معاملات مسکن نشان می‌دهد هم اکنون انواع متفاوتی از فایل‌ها با مشخصات مختلف در بازار اجاره این منطقه در معرض بازدید مستاجران و متقاضیان قرار دارد.

هم اکنون در حالی که بخش قابل توجهی از فایل‌های عرضه شده به بازار اجاره منطقه ۵ عموما با مشخصات قیمتی نامتعارف در معرض دید مستاجران قرار گرفته‌اند، اما در لابه لای فایل ها، فایل‌هایی یافت می‌شود که نه تنها اجاره‌بهای تعیین‌شده برای آن‌ها در سطح متعارف قرار دارد بلکه ممکن است اجاره بهای پیشنهادی در برخی موارد از میزان اجاره بهای متعارف در منطقه‌ای که در آن واقع شده‌اند نیز مناسب‌تر باشد.
هر چند تعداد این فایل‌ها اندک است، اما در صورتی که مستاجران با دقت و با حوصله و با صرف زمان کافی در بازار جست و جو کنند شاید به این گروه از فایل‌ها دسترسی پیدا کنند. هر چند ممکن است این گروه از فایل‌ها به دلایل مختلف از جمله عدم برخورداری از امکاناتی نظیر پارکینگ، آسانسور و انباری یا قدیمی‌ساز بودن یا دسترسی سخت با قیمت مناسب‌تر عرضه شده باشند.
در این میان و در تابستان امسال تعداد فایل‌های عرضه شده به بازار اجاره مسکن منطقه ۵ با شرایط رهن کامل نیز افزایش یافته است و در میان فایل‌هایی که با شرایط پرداخت ترکیبی رهن و اجاره عرضه شده‌اند تعداد فایل‌های رهن کامل نیز قابل توجه است. علت این موضوع تمایل بخش زیادی از موجران به دریافت پول پیش برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام و کسب بازدهی قابل توجه است.
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۵ تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید