حمله گازانبری مهدی رحمتی به عادل!

اگر می خواهی عادل فردوسی پور را شکست دهی باید گاردش را بشکنی و توی شکمش بروی ، این فرمول سنتی پیروزی در 90 بود که رحمتی دوشنبه شب تغییرش داد.

کد خبر : ۸۲۴۰
بازدید : ۹۱۸۹
اگر می خواهی عادل فردوسی پور را شکست دهی باید گاردش را بشکنی و توی شکمش بروی، این فرمول سنتی پیروزی در 90 بود که رحمتی دوشنبه شب تغییرش داد.

پیروزی در 90 الگوی خاصی داشت. از روزی که امیر واعظ آشتیانی ، حدود 7 سال پیش رودرروی عادل فردوسی پور در برنامه 90 نشست و با یک حمله گازانبری او را به گوشه رینگ برد، تقریبا هر بار یک استقلالی خواسته او را در این برنامه شکست دهد، از همین فرمول استفاده کرده بود.

البته چند سال بعد وقتی فراز کمالوند به فردوسی پور برچسب پرسپولیسی بودن زد ، این بازی را برای مجری پر بیننده تلویزیون سخت تر کرد. او در رویارویی با خیلی ها از فتح الله زاده و قلعه نویی گرفته تا فرهاد مجیدی با این چالش روبرو شد و جالب اینکه هر بار که آقای مجری اینگونه روی پل می رود ، برنامه های ویژه ای است که گذاشته تا به شکلی دلجویی کرده باشد از هواداران استقلال. برنامه مهدی رحمتی هم از ابتدا تا انتهایش همین حس را به مخاطب می داد.

گلر فوق العاده و کاپیتان محبوب این روزهای استقلال اما در 90 خیلی حرفه ای پیش رفت. او که نگفت اما بی تردید مشخص بود قبل از برنامه فایل صوتی گفته های علی کفاشیان از شب کذایی امضاء نکردن نامه عذرخواهی اش از کروش و از دست دادن جام جهانی را برای مجری 90 گذاشته بود. فایلی که در آن رئیس فدراسیون فوتبال از او دلجویی می کند و الفاظی را درباره سرمربی تیم ملی به کار می برد و می گوید نیازی نیست بروی و نامه ای امضاء کنی یا چیزی شبیه به این. اگرچه نامه در اختیار مهدی محمد نبی بوده و او تاکید دارد گلر استقلال نرفته تا امضایش کند.

رحمتی مدت هاست که این سند را همراه خود دارد ، سندی که کارلوس کروش آن را نمی پذیرد و می گوید اصلا کفاشیان نقشی در برنامه آشتی کنان نداشته که رحمتی سراغ او برود. همه چیز مشخص بوده و او باید کانال دیگری را تست می کرده است.

فارغ از این اما رحمتی که همان شب با روزنامه خبرورزشی مصاحبه کرده و درباره تیم ملی حرف زده بود، برای فردوسی پور برنامه ای ویژه داشت. اینکه خیلی آرام و با لحنی که اتفاقا به دل هواداران تیفوسی عادل هم بنشیند ، او را به گوشه رینگ ببرد.

مهدی رحمتی که بی شک برای این برنامه از همانی مشورت گرفته بود که برای اولین بار برای واعظ آشتیانی تعیین استراتژی کرده بود، خیلی زیبا توانست 90 را کنترل کند. رحمتی نه بی پروایی و رفتار بد مجیدی را در برنامه 90 داشت.

نه مثل واعظ، قلعه نویی و فتح الله زاده به عادل تاخت و نه مثل کمالوند به او برچسب زد. او فقط پرسید و خواهش کرد. او برنده بازی کرد. درست به سبک لحظاتی که در بازی با نفت می رفت لپ پنالتی زن حریف را می کشید ، دستی به سرشان می کشید.

بعد با طمانینه در دروازه اش می ایستاد ذکری می گفت، بر می گشت و با 5 دقیقه وقفه در مسیر بازی، پنالتی رقیب تخلیه شده از نظر روحی را می گرفت. عادل در همین بازی مهدی افتاده بود که مهدی توانست از خط قرمز همیشگی برنامه عادل بگذرد و 2 بار روی آنتن زنده این برنامه برای اسپانسر تیمش تبلیغ کند. کاری که عادل سال هاست خط قرمز برنامه اش بوده است.

بی شک مهدی پیروز تمام عیار 90 دوشنبه شب بود. مرد پیروزی که توانست فردوسی پور را به گوشه رینگ ببرد. حرفی نزند و عادل را وادار به ستایش کند. در تاریخ 90 هیچ گاه یکی اینچنین سربلند از پای میز مصاحبه با فردوسی پور بیرون نیامده و باید این ذکاوت مهدی را ستود.

فرهاد عشوندی
خبرآنلاین
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید