قیمت آپارتمان در مناطق ارزان تهران

قیمت آپارتمان در مناطق ارزان تهران

مطابق با آمار‌های رسمی مربوط به تحولات بازار مسکن در خرداد امسال منطقه ۱۸ ارزان‌ترین منطقه پایتخت به لحاظ میانگین قیمت فروش آپارتمان بوده است.

کد خبر : ۸۲۴۹۲
بازدید : ۵۳۵۴
بازار معاملات خرید وفروش مسکن در ارزان‌ترین مناطق و محلات شهر تهران این روز‌ها با کمبود فایل فروش مواجه شده و تنها تعداد محدودی فایل فروش مسکن در این مناطق در سامانه‌های مجازی فروش آپارتمان قابل جست‌وجو است.
البته از آنجا که عمده معاملات خرید و فروش مسکن در این مناطق به‌صورت سنتی و با مراجعه متقاضیان به بنگاه‌های مسکن انجام می‌شود تعداد فایل‌هایی که این روز‌ها در دسترس متقاضیان خرید وجود دارد به‌طور قطع بیشتر از تعداد فایل‌هایی است که صرفا در فضای مجازی معرفی شده‌اند. اما مشکل و معضل کمبود فایل در این مناطق نسبت به برخی دیگر محلات و مناطق پایتخت بیشتر است.

مطابق با آمار‌های رسمی مربوط به تحولات بازار مسکن در خرداد امسال منطقه ۱۸ ارزان‌ترین منطقه پایتخت به لحاظ میانگین قیمت فروش آپارتمان بوده است. در خرداد ماه هر مترمربع آپارتمان مسکونی در این منطقه به طور متوسط حول‌وحوش ۸ میلیون و۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید که این میزان کمترین سطح متوسط قیمت فروش مسکن در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است.

بعد از منطقه ۱۸ منطقه ۲۰ شهر تهران ارزان‌ترین منطقه پایتخت به لحاظ قیمت مسکن است. میانگین قیمت فروش هر مترمربع آپارتمان در این منطقه در خرداد ماه به ۹ میلیون و۳۰۰ هزار تومان رسید. منطقه ۱۷ شهر تهران با میانگین قیمت ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سومین منطقه پایتخت به لحاظ کمترین سطح متوسط قیمت فروش آپارتمان است.
تنها در این سه منطقه میانگین قیمت فروش هر مترمربع مسکن در خردادماه کمتر از ۱۰ میلیون تومان گزارش شده است. بعد از این سه منطقه، مناطق ۱۵ و ۱۹ تهران با میانگین قیمت هر مترمربع ۱۰ میلیون تومان ارزان‌ترین مناطق شهر تهران در معاملات مسکن خردادماه بوده‌اند.
قیمت آپارتمان در مناطق ارزان تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید