ال‌چاپو، رییس مافیای مواد مخدر: «من فقط به زن‌ها اعتیاد داشتم»

ال‌چاپو، رییس مافیای مواد مخدر: «من فقط به زن‌ها اعتیاد داشتم»

ال‌چاپو می‌گوید مردمی که مواد مخدر مصرف می‌کنند این کار را فقط به یک دلیل ساده انجام می‌دهند و آن اینکه دوست دارند این کار را بکنند. «اگر ال‌چاپو به گفته دشمنانش سلطان بلامنازع مواد مخدر است نیازی به این حد تقلا برای محکومیت او نیست.»

کد خبر : ۸۴۳۵۹
بازدید : ۶۴۳۵
ال‌چاپو
فرادید | خوآکین ال‌چاپو گوسمان، رهبر بزرگترین مافیای مواد مخدر در مکزیک، در یک مصاحبه تلویزیونی که در سال ۲۰۱۶ ضبط شده است، می‌گوید تنها اعتیاد او «اعتیاد به زنان» بوده و او پدر ۲۳ فرزند است.

فرادید به نقل از دیلی‌میل؛ او این افشاگری‌ها را طی یک مصاحبه تلویزیونی با جرم‌شناس سرشناسی به نام مونیکا رامیرز کانو و بعد دستگیری توسط نیرو‌های امنیتی پلیس مکزیک می‌کند. او موسس بزرگترین کارتل مواد مخدر در مکزیک به نام سینالوآ بوده است.


رامیرز کانو که در گذشته نیز با برخی از بدنام‌ترین سلاطین مواد مخدر در مکزیک مصاحبه داشته اشت، یک ویدیوی ۵‌دقیقه‌ای از آن مصاحبه را که در سال ۲۰۱۶ ضبط شده به اشتراک گذاشت. او روبروی ال چاپو نشسته و پیش از آنکه ویدیو به طور ناگهانی قطع شود، از او می‌پرسد: «چه چیزی را بیشتر از همه دوست داری خوآکین؟» محتوای کامل این ویدیو هرگز منتشر نشده است.
ال‌چاپو: «من فقط به زن‌ها اعتیاد داشتم»
رامیرز کانو که این ویدیو را از طریق رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته از ال‌چاپو می‌پرسد «به چه چیزی اعتیاد داری؟» سلطان زندانی مواد مخدر به او پاسخ می‌دهد: «به هیچ‌چیز. تنها من فقط به زنان اعتیاد دارم.»

گفته شده این مرد ۶۳ ساله ۴ بار ازدواج کرده است. او نخستین‌بار در سال ۱۹۷۷ با آلخاندرینا ماریا سالازار هرناندز ازدواج می‌کند و از او صاحب ۴ فرزند به نام‌های سزار، ایوان آرچیوالدو، عیسی آلفردو و آلدخاندرینا گیزل می‌شود. سپس با یک کارمند بانک به نام استلا پانا ازدواج می‌کند، اما از او بچه‌دار نمی‌شود.
همسر ال چاپو
ازدواج سوم ال‌چاپو در اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی با گرزیلا لوپز پرز، مادر ادگار، ژاکلین. جونیور، اویدیو و گرسلدا گوآدالوپ است.
ازدواج ملکه زیبایی
چهارمین و آخرین ازدواج او در سال ۲۰۰۷ با ملکه زیبایی سابق مکزیک اِما کرونل است که در سال ۲۰۱۱ یک دوقلوی دختر به نام‌های ماریا خوآکینا و امالی گوآدالوپ را به دنیا می‌آورد.
زندان ال چاپو
بر طبق گزارش‌ها ال‌چاپو یک «ضریب هوشی معمولی» دارد؛ با‌این‌حال او ثابت کرده به عنوان مغز متفکر یک سندیکای مجرم که نفوذ آن به سراسر جهان گسترش یافته بود بسیار زیرکانه عمل کرده و هرچند شغل او غیرقانی بوده، اما او در آن موفقیت‌آمیز عمل کرده است.

رامیرز درباره ال‌چاپو گفته: «او انسان قابل احترامی است، مراقب رفتارش هست، خوش‌قلب و مهربان است، بسیار مودب است، اما وقتی اعتماد او را جلب کنید می‌توانید با او وارد مکالمات شگفت‌انگیزی شوید که به شما می‌گوید مغز او چطور عمل می‌کند.»

در طی این مصاحبه، ال‌چاپو فاش می‌کند مخالف روش آدم‌ربایی بوده که در بسیاری از کارتل‌ها رواج دارد و از نظرش این کار یکی از بدترین جنایایی است که یک فرد می‌تواند مرتکب شود.

ال‌چاپو می‌گوید مردمی که مواد مخدر مصرف می‌کنند این کار را فقط به یک دلیل ساده انجام می‌دهند و آن اینکه دوست دارند این کار را بکنند. ال‌چاپو که در به زندان ابد محکوم شده و دوران محکومیت خود را در زندانی در کلورادو در آمریکا می‌گذارند به عنوان رئیس یک کارتل مواد مخدر ۱۲.۶ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. دادستان‌های فدرال نیویورک گفته‌اند که او باید این پول را بازگرداند.

رامیرز می‌گوید: «او اختلال شخصیت سایکوپاتیک (ضداجتماعی) ندارد. او خصلت‌های شخصیتی ضداجتماعی و خودشیفتگی دارد که انعکاس آن را می‌توان در نیاز او به تحسین‌شدن و احساس منحصربه‌فرد بودن و خاص بودن مشاهده کرد.»

«او ظرفیت راهبردی مهمی دارد. او می‌داند چه کسی را در کجا قرار دهد، چه کسی را حذف کند و چطور مانند بازی شطرنج مهره‌ها را جا‌به‌جا کند.

همین ماه فرجام‌خواهی علیه رأی صادره برای ال‌چاپو صورت گرفت که شکایت آن از حکمی بود توسط قاضی ارائه شده و هیئت منصفه را در معرض گزارش‌های غلط درباره او قرار داده بود.

این فرجام‌خواهی ۲۴ صفحه‌ای همچنین به گزارش‌هایی استناد می‌کند که بر اساس آن هیئت منصفه پیش از صدور رای گناهکار بودن ال‌چاپو در دادگاه، به دنبال وارد کردن اتهامات جنسی علیه او بودند. وکلای ال‌چاپو، اظهار داشته‌اند که ال‌چاپو به جای سلاطین مواد مخدری محکوم شده که پول‌های بیشتری به دولت مکزیک پرداخت کرده‌اند تا از آن‌ها حمایت کند.» آن‌ها گفته‌اند: «اگر ال‌چاپو به گفته دشمنانش سلطان بلامنازع مواد مخدر است نیازی به این حد تقلا برای محکومیت او نیست.»

منبع: The Daily Mail& Press Association
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید