طارمی نباید به تیم ملی دعوت شود

طارمی نباید به تیم ملی دعوت شود

کاری که این بار طارمی و در اردوی قبلی سردار آزمون کردند، توهین به لباس مقدس تیم ملی بود و به نظر من اگر اسکوچیچ می‌خواهد مدیریت و اقتدارش را نشان دهد، دیگر نباید طارمی را به تیم ملی دعوت کند.

کد خبر : ۸۶۹۶۴
بازدید : ۴۹۹۰
طارمی نباید به تیم ملی دعوت شود
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی جای کلاس گذاشتن نیست و طارمی نباید دیگر به تیم ملی دعوت شود. تیم ملی فوتبال ایران توانست در دومین دیدار خود زیر نظر دراگان اسکوچیچ، در دیداری دوستانه با نتیجه ۲ بر صفر بوسنی را شکست دهد. کاوه رضایی و مهدی قایدی زننده دو گل تیم ملی ایران در این دیدار بودند.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با ایسنا در خصوص عملکرد شاگردان اسکوچیچ در دیدار با بوسنی گفت: به هر حال به جز پیانیچ، شاهد تیم اصلی بوسنی نبودیم و سرمربی این تیم هم اذعان کرده بود که می‌خواهد جوانانش را امتحان کند.
تیم ملی نسبت به بازی‌های دوستانه‌ای که سال‌های قبل برگزار می‌شد بهتر بود، اما نمی‌توانست عیار تیم ملی را نشان دهد. پیانیچ از ترس مصدومیت سفت بازی نمی‌کرد و بقیه بازیکنان بوسنی نیز نام آشنا نبودند.

وی ادامه داد: البته تیم ملی ما هم نصفه و نیمه بود و پنج، شش لژیونر تاثیرگذار ما بنا به دلایل مختلف دعوت نشده بودند. ایران با اسکوچیچ کار سختی برای حضور در جام جهانی دارد و دو بازی خیلی سخت برابر عراق و کامبوج دارد.
مسئولان فدراسیون و اسکوچیچ اگر واقعا به دنبال شناختن ضعف و قدرت‌های تیم ملی هستند و می‌خواهند عیار آن را بسنجند، باید با تیمی مثل ترکیه بازی کنیم. البته این نکته هم وجود دارد که مربیان خارجی که اخیرا به فوتبال ایران می‌آیند نتیجه‌گرا هستند تا بتوانند در سمتشان ابقا شوند.
من فکر نمی‌کنم سطح اسکوچیچ خیلی با ویلموتس تفاوت داشته باشد، اما به هر حال وظیفه ما حمایت از تیم ملی است و این کار را هم انجام خواهیم داد.

او درباره عملکرد فردی ملی‌پوشان گفت: بازیکنانی مثل قلی‌زاده و کاوه رضایی خوب بودند، اسکوچیچ می‌توانست در نیمه دوم به یکی دیگر از دروازه‌بان‌های دعوت شده فرصت بازی دهد. برای قایدی خوشحالم که توانست بدرخشد و در اولین بازی ملی‌اش گلزنی کند.
باز هم می‌گویم این تیم ملی ما کامل نبود و با توجه به حریف نصفه و نیمه‌ای که داشتیم، بیشترین حد کیفیت فنی بازیکنان در این دیدار سنجیده نشد و باید بازی‌های تدارکاتی بهتری تا پیش از دیدار با عراق و بحریت برگزار شود.

او در خصوص رد کردن حضور در اردوی تیم ملی توسط مهدی طارمی به دلیل تلاش برای فیکس شدن در تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: زمانی که به یک فرمانده می‌گویند جنگ است و به خط مقدم برو، نمی‌تواند نرود و در خانه بماند.
کاری که این بار طارمی و در اردوی قبلی سردار آزمون کردند، توهین به لباس مقدس تیم ملی بود و به نظر من اگر اسکوچیچ می‌خواهد مدیریت و اقتدارش را نشان دهد، دیگر نباید طارمی را به تیم ملی دعوت کند.
تیم ملی جای کلاس گذاشتن نیست و بسیاری از بازیکنان شایسته دیگر آرزوی پوشیدن پیراهن ایران را دارند و این پیراهن باید از کسی که لیاقتش را ندارد، گرفته شود.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    پول زیادی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید