راهیابی گروه فرشتگان نینجا به فینال عصر جدید

راهیابی گروه فرشتگان نینجا به فینال عصر جدید

گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید در برنامه سوم مرحله نیمه نهایی عصر جدید به رقابت با هم پرداختند و سرانجام دختران کم سن و سال و اهل استان البرز توانستند با اخذ ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۴۰ رای مردمی به مرحله فینال دست یابند.

کد خبر : ۹۰۳۶۸
بازدید : ۱۱۰۹۶
گروه فرشتگان نینجا
فرادید | در سومین برنامه نیمه نهایی برنامه عصر جدید که گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید برای به دست آوردن رای مردمی وارد رقابت می‌شدند، در نهایت به برنده شدن و راه یافتن گروه فرشتگان نینجا به فینال برنامه عصر جدید ختم شد.

به گزارش فرادید، گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید در برنامه سوم مرحله نیمه نهایی عصر جدید به رقابت با هم پرداختند و سرانجام دختران کم سن و سال و اهل استان البرز توانستند با اخذ ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۴۰ رای مردمی به مرحله فینال دست یابند. نسل جدیدی‌ها نیز با ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۶۹ رای از مسابقه حذف شده بودند.

فرشتگان نینجا نام گروه نینجوتسو کار در رده سنی ۳ تا ۷ است که دو دختر این گروه، به نام‌های آیسان و آیناز برادرزاده‌های فریبا فرجی پور سرپرست و مربی دختران نینجا و فرشتگان نینجا هستند و اسامی دیگر گروه دنیا و فاطمه که از همه کوچکتر بودن و رها و عسل نیز از دیگر اعضای گروه فرشته‌های نینجا هستند که برخی بعد از حضور در «عصر جدید یک» وارد رشته نینجوتسو شدند و برخی نیز مانند عسل دو سال و آیسان دو سال و یا بیشتر تحت آموزش هنر‌های رزمی قرار گرفته اند.

این گروه بسیار کم سن و سال که میانگین ۷ ساله دارد و در زمینه نمایش گروهی نینجا به روی صحنه می‌روند تحت سرپرستی فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو و گروه دختران نینجا قرار دارند و در عصر جدید امسال به فینال راه پیدا کردند.

آیسان عضو مشترک گروه دختران نینجا و گروه فرشته‌های نینجا است. با این اجرا این گروه ۴ چراغ سفید به دست آوردند و به فینال عصر جدید راه یافتند.

آیسان از خردسالی در کنار عمه اش که فریبا فرجی پور مربی نینجوتسو و دختران نینجا است، مشغول تعیلم و آموزش این هنر زرمی قرار دارد و در عصر جدید اول نیز همراه دختران نینجا و گروه اصلی بود و اکنون نیز در فصل دوم عصر جدید ۲ با فرشتگان نینجا آمده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید