نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۵۷ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۸۵ درصدی به ارزش ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروخته شد. برخلاف روند رشد قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به ظهر روز گذشته، به ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی  را تجربه کرد و با قیمت ۳۱ هزار و ۶۳۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۳۱ هزار و ۹۳۵ تومان به فروش می‌رفت.  

کد خبر : ۹۰۵۱۳
بازدید : ۵۲۳۷
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۲۴ دلار قرار دارد. البته همزمان با روند افزایشی قیمت انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۱۷ صدم تا ۳.۰۸ درصد مثبت را تجربه کردند. در این میان سکه طرح قدیم با ۸۵ صدم درصد افت مواجه شد.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با افزایش ۰.۵۷ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۸۵ درصدی به ارزش ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۷۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۰.۲۸ صدم درصد افزایش به پنج میلیون و ۵۸ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش ۰.۲۴ درصدی به یک میلیون و ۱۶۷ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند رشد قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر دلار آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به ظهر روز گذشته، به ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۱ هزار و ۶۳۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۳۱ هزار و ۹۳۵ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۶ هزارتومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۱ هزار و ۴۸۵ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان و نرخ خرید ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۴ هزار و ۹۸۰ و ۲۴ هزار و ۴۸۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت بالا نسبت به بازار آزاد با قیمت ۳۰ هزار و ۲۷۰ خریداری و با نرخ ۲۹ هزار و ۷۷۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز کم تغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به هفت هزار و ۱۰۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۷۱۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به هفت هزار و ۸۵ تومان و ۳ هزار و ۶۹۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۶ هزار و ۴۰۰ هزار تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و شش هزار و ۱۰۰ هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید