قتل زن برادر به خاطر سوءظن

قتل زن برادر به خاطر سوءظن

وقتی دیدم دوست برادرم آنجا نیست نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم که با شب بو صحبت کنم. او را بیدار کردم که با دیدن من شروع به سر و صدا کرد و من هم با چاقو به او و بچه‌هایش حمله کردم. بعد از آن هم فرار کردم.

کد خبر : ۹۰۹۱۰
بازدید : ۱۰۱۶۸
متهم به قتل

مرد میانسالی که زن برادر و دختر کوچک او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد. به‌دنبال گزارش قتلی که در ساعت ۲۱:۱۳ هشت شهریور ۹۶ از سوی مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو به بازپرس کشیک قتل پایتخت رسید، تحقیقات آغاز شد.

دقایقی بعد از اعلام خبر محسن مدیرروستا، بازپرس امور جنایی تهران به‌همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل وقوع قتل حاضر شدند.

زن ۲۹ ساله‌ای به‌نام «شب بو» و دختر ۴ ساله‌اش «آیلین» در طبقه سوم خانه‌ای در پاسگاه نعمت آباد به قتل رسیده بودند. دختر ۱۱ ساله مقتول نیز با ضربات چاقو بشدت مجروح شده و در کنار جسد مادر و خواهرش افتاده بود. دختر مجروح به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی عامل قتل مادر و خواهرش را عمویش احمد معرفی کرد.

با اطلاعاتی که تنها بازمانده این جنایت به تیم جنایی داد، مأموران به دستور بازپرس جنایی وارد عمل شده و احمد را بازداشت کردند.

مرد میانسال که ابتدا منکر قتل‌ها بود، در نهایت لب به اعتراف گشود و به‌قتل عام خانوادگی اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که به رفتار همسر برادرم شک کرده بودم و وقتی به برادرم گفتم او اهمیتی نداد و به‌همین دلیل تصمیم گرفتم که همسر برادرم را به‌صورت نامحسوس زیر نظر بگیرم.

از سویی یکی از دوستان برادرم به خانه او رفت و آمد زیادی داشت و احتمال دادم که با او ارتباط داشته باشد. به‌همین خاطر شب حادثه وقتی به مقابل خانه برادرم رفتم، خودرو دوست برادرم را دیدم و احتمال دادم که او در خانه باشد.
چند ساعت بعد با کلیدی که داشتم وارد خانه شدم و با همسر برادرم در حالی مواجه شدم که در کنار دو دخترش خوابیده بود و از دوست برادرم هم خبری نبود.

او ادامه داد: وقتی دیدم دوست برادرم آنجا نیست نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم که با شب بو صحبت کنم. او را بیدار کردم که با دیدن من شروع به سر و صدا کرد و من هم با چاقو به او و بچه‌هایش حمله کردم. بعد از آن هم فرار کردم.

با تکمیل تحقیقات و به درخواست اولیای دم، متهم در دادگاه کیفری به دوبار قصاص محکوم شد. با تأیید این حکم در دیوانعالی کشور، چهارشنبه گذشته او در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید