قیمت روز بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

قیمت روز بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین در دومین روز هفته به ۶۰ هزار و ۱۵۰ دلار معادل یک میلیارد و ۵۴۳ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۲۱۳۹ دلار رسیده که معادل ۵۴ میلیون و ۸۸۳ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۱.۴۷ سنت معادل ۳۷ هزار و ۷۷۹ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۵ هزار و ۶۵۴ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۴۶۷ دلار معادل ۱۲ میلیون و ۳ هزار تومان دست یافت.

کد خبر : ۹۲۵۰۷
بازدید : ۴۲۵۳
قیمت روز بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که ۲۳ اسفند ماه به رقم بی سابقه ۶۱ هزار و ۶۸۳ دلار رسیده بود، حالا قیمت بیت کوین در دومین روز هفته به ۶۰ هزار و ۱۵۰ دلار معادل یک میلیارد و ۵۴۳ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۲۱۳۹ دلار رسیده که معادل ۵۴ میلیون و ۸۸۳ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۱.۴۷ سنت معادل ۳۷ هزار و ۷۷۹ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۵ هزار و ۶۵۴ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۴۶۷ دلار معادل ۱۲ میلیون و ۳ هزار تومان دست یافت.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۷۷۱ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۴۲۳ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال پیش از این در ۳ اسفند ماه جاری توانسته بود از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۵۸ هزار و ۳۳۰ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما یکی دیگر از شگفتی سازان بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۱۲۳۴ درصدی توانسته تا کانال ۲۰۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۲۴۶ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۱۸ درصد رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۴۵۴ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار واحد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار واحد خواهد بود.

قیمت ریپل، بایننس کوین و تتر

ارز دیجیتال ریپل که چهارمین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول ماه‌های اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که با پیروزی در نخستین دادگاه، قیمت ریپل دوباره به روند صعودی بازگشت و در حال حاضر نیز به ۱.۴۷ دلار رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۴۴ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۴۴ میلیارد و ۴۲۴ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۴۵ میلیارد و ۸۴۶ میلیون می‌رسد. قیمت ریالی تتر طی هفته‌های گذشته تا کانال ۲۱ هزار تومان عقب نشینی کرد، اما با تقویت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۵ هزارتومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل تا ساعت 09:50

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت معادل به تومان

بیت کوین

60.150

یک میلیارد و 543 میلیون و 100 هزارتومان

اتریوم

2139

54 میلیون و 883 هزارتومان

بایننس

467

12 میلیون و 3 هزار تومان

تتر

1

25 هزار و 654 تومان

ریپل

1.47

37 هزار و 779 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید