قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۶

امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ۵.۰۲ درصد کاهش به ۴۷،۸۶۱ دلار معادل ۱،۱۲۶،۷۰۲،۰۰۳ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۷۹۳
بازدید : ۱۶۴۱
بیت کوین
فرادید | بیت کوین به کانال ۴۷۰۰۰ دلار سقوط کرد. قیمت بیت کوین امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ثبت کاهش ۵.۰۲ درصد به ۴۷,۸۶۱ دلار معادل ۱,۱۲۶,۷۰۲,۰۰۳ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۶.۱۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

تغییرات قیمتی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بود و این ارز دیجیتال زیر ۵۰ هزار دلار نوسان می‌کند، بیشترین قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ هزار و ۴۳۸ دلار و کمترین قیمت آن ۴۷ هزار و ۸۶۱ دلار گزارش می‌شود و سرمایه بازار این ارز دیجیتال در حوالی ۹۲۹ میلیارد دلار نوسان می‌کند.

پس از اینکه چند روز قبل ایلان ماسک اعلام کرد پذیرش بیت کوین به عنوان یک گزینه پرداخت برای خرید محصولات تسلا را متوقف می‌کند، این ارز به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. به طوریکه در عرض کمتر از یک روز، ارز رمزنگاری شده اول بازار از ۵۸۰۰۰ دلار به پایین‌ترین سطح ۲ ماه اخیر خود یعنی در محدوده ۴۷۰۰۰ کاهش یافت.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین تاحدودی موفق به بازیابی سطوح قبلی شده و حتی چند بار تراز ۵۰۰۰۰ و ۵۱۰۰۰ را لمس کرده است. با این حال، هر بار تلاش این ارز با شکست روبرو شده و به زیر خط ۵۰۰۰۰ دلاری سقوط کرد.

از سوی دیگر، رشد همزمان آلتکوین‌ها باعث شده است چیرگی BTC بر بازار بیش از هر زمان دیگری کاهش یابد. معیار مقایسه سرمایه بازار بیت کوین با بقیه دارایی‌های رمزنگاری برای اولین بار طی سه سال گذشته به زیر ۴۰ ٪ رسیده است.

با کند شدن بازیابی قیمت بیت کوین، تقاضا برای اتریوم موجب رالی ۱۸ درصدی آن شده و دیروز سقف روزانه ۴۱۷۳ دلار برای اتر به ثبت رسیده است. دوج کوین که افت ۴۷ درصدی را تجربه کرده بود از دیروز با توئیت ایلان ماسک مبنی بر همکاری با تیم توسعه دهنده دوج برای بهبود کارکرد تراکنش‌های سیستمی دوباره رالی خود را آغاز کرده است.

رمزارز پر سر و صدای این روز‌ها به دنبال انتشار خبر لیست شدنش در صرافی کوین بیس و توییت جدید ایلان ماسک جان تازه‌ای گرفته است.
بنیان گذار اسپیس ایکس و تسلا در توییتی نوشت: با توسعه دهندگان دوج کوین همکاری خواهم کرد تا کارایی آن را در هنگام استفاده از تراکنش‌ها افزایش دهیم. ماسک پیشتر نیز یک نظرسنجی توییتری برگزار کرد که اکثر رای دهندگان به استفاده از دوج کوین به عنوان ابزار پرداخت خرید محصولات تسلا رای مثبت دادند.

گرت سلووی، استراتژیست ارشد بازار InTheMoneyStocks، در مورد اصلاحات بالقوه برای بیت کوین و بازار‌های سهام و معاملات انجام شده و نوسانات بازار به مجری برنامه Kitco News، گفت که بیت کوین می‌تواند قبل از صعود دوباره، به ۳۰ هزار دلار برسد.

سلووی در بلند مدت همچنان قیمت بیت کوین را صعودی می‌بیند، اما تاکید دارد نمودار‌ها در حال حاضر به طور «بیش از حد مسخره ای» روند این ارز دیجیتالی را صعودی می‌دانند. به نظر می‌رسد بعد از سخنان ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در باره تعلیق پذیرفتن بیت کوین، به طور کلی علاقه‌مندان به ارز‌های دیجیتالی در بازار‌های جهانی کم شدند و کمی برای سرمایه گذاری دست نگه داشتند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید