رکورد حیرت‌انگیز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر

پیش‌فروش بلیت‌های مردمی از ساعت 12 ظهر دیروز آغاز شده است و تا نیمه شب امشب ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۹۴۰۰
بازدید : ۹۹۱
پیش‌فروش بلیت‌های مردمی از ساعت 12 ظهر دیروز آغاز شده است و تا نیمه شب امشب ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، مدیر اجرایی پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: در پنج، شش دقیقه اول آغاز پیش‌فروش، ظرفیت بسیاری از سینماها پُر شد. پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فجر طبق برنامه آغاز شده و تا این لحظه استقبال بسیار خوبی را شاهد هستیم تا جایی که در مدت 4دقیقه ظرفیت سینماهای آزادی و فرهنگ پر شده است.

مهدی شکری‏آذر گفت: از حدود 20 دقیقه مانده به ساعت 12 دیروز که آغاز پیش‌فروش مردمی بود، بسیاری از مردم خود را برای خرید آماده کردند و به محض باز شدن سامانه پیش‌فروش، حدود 3 هزار و 200 نفر آنلاین شدند که نسبت به سال قبل حدود هزار نفر بیشتر بود.

وی ادامه داد: این استقبال برای ما کم‌سابقه بود و به سرعت در 15 دقیقه اول ظرفیت سالن‏های خوب پُر شد که باید این موضوع را با دبیر جشنواره مطرح کنم و در صورت موافقت ایشان ظرفیت اضافه شود و بخشی هم به فروش گیشه در روزهای جشنواره اختصاص خواهد داشت.

شکری‏آذر درباره مشکلاتی که در پیش‌خرید بلیت‌های جشنواره وجود دارد، گفت: در روند پرداخت مبلغ، اگر پول از حساب کسر شود و برنگردد حتی اگر کد پیگیری هم داده نشود خرید انجام شده است اما ممکن است در پروسه خرید و انتقال مبلغ که به بانک مربوط می‏شود مشکلی پیش آید و پول هم به حساب برگردد که در این صورت خرید قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت مردمی نسبت به سال قبل بیشتر شده است، اظهار کرد: این ظرفیت کاملا در اختیار مردم است که بخش زیادی از آن از طریق فروش اینترنتی ارائه می‏شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید