نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۲۰ تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۲۷۰ تومان فروخته شد. قیمت سکه طرح جدید با ۰.۴ درصد کاهش، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۱۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۴۸  درصدی به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۷۸ هزارتومان فروخته شد.

کد خبر : ۹۴۸۴۱
بازدید : ۵۰۵۱
نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با کاهش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۵۶ دلار قرار دارد. البته همزمان با روند کاهش قیمت انس جهانی طلا، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با کاهش مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۰.۴ تا ۰.۸۵ درصدی را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که قیمت سکه طرح جدید با ۰.۴ درصد کاهش، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۱۱ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۴۸ درصدی به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۷۸ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان و ۳ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان قیمت گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت دو میلیون و ۳۰۲ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت گذاری، با ۰.۶۹ درصد افزایش به چهارمیلیون و ۶۳۱ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۰.۶۶ درصدی به یک میلیون و ۰.۶۸ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند صعودی نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر ارز آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۲۰ تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۲۷۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو نیز ظهر روز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۳۷۰ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۳ هزار و ۹۲۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۹ هزار و ۱۲۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۳ هزار و ۵۷۴ تومان و ۲۳ هزار و ۱۰۷ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۴۸۲ تومان فروش و با نرخ ۲۷ هزار و ۹۱۸ تومان خریداری شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۵۴۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۲ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۵۲۰ تومان و ۲ هزار و ۸۳۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با ۳۴ هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید