قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۷

امروز ۲۷ خردادماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۲.۶۸ درصد به ۳۸۷۱۰ دلار معادل ۹۳۴۳۶۸۳۵۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۹۴۲
بازدید : ۴۰۸۳
قیمت بیت کوین
فرادید | نوسان قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۲۷ خردادماه با کاهش ۲.۶۸ درصد به ۳۸۷۱۰ دلار معادل ۹۳۴۳۶۸۳۵۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۰.۳۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری اول بازار کاملاً صعودی بود. هفته گذشته با اخبار مثبتی از سوی السالوادور آغاز شد، پس از آن، BTC از ۳۱۰۰۰ دلار به حدود ۳۵۰۰۰ دلار افزایش یافت و برای مدتی در همان سطح باقی ماند.

در روز‌های بعد با افزایش چند هزار دلاری در چند مرحله، بیت کوین همچنان به افزایش خود ادامه داد تا در نهایت برای اولین بار از اواخر ماه می (اواسط اردیبهشت) تاکنون، منجر به شکست قیمت بالاتر از تراز ۴۰۰۰۰ دلار شد.

در ۲۴ ساعت گذشته، گاو‌ها یک بار دیگر با افزایش تلاش خود توانستند این دارایی را به سمت ۴۱۳۷۵ دلار هدایت کنند (در Bitstamp). این بالاترین مارک قیمت ثبت شده برای BTC از ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) تا به امروز است. بر اساس نظرسنجی اخیر منتشر شده توسط بانک آمریکا، (۸۱ ٪) از مدیران صندوق معتقدند که بیت کوین در یک حباب قرار دارد.

در این نظر سنجی بیش از ۲۰۰ مدیر صندوق با بیش از ۶۵۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت مشارکت داشته است.

علاوه بر این، بررسی‌ها نشان داد که سرمایه گذاری‌های طولانی مدت در کالا‌های خام مانند نفت، طلا، نقره و چوب اکنون "شلوغ‌ترین تجارت ها" هستند و سرمایه گذاری بلند مدت در بیت کوین در جایگاه دوم قرار دارد. تصور می‌شود که فلزات گرانبها یک محافظ موثر در برابر تورم است که بعداً به یک ترس فزاینده تبدیل شده است.

جیسون دین (Jason Deane)، تحلیلگر اقتصاد کوانتوم گفت: "این بررسی نشان می‌دهد که عدم درک اینکه بیت کوین چه مشکلی را حل می‌کند هنوز در بخش‌های خاصی شایع است در حال حاضر این فقط یک دارایی است که توسط برخی تجارت می‌شود. "

وی افزود که "تحلیل‌های بنیادی نشان می‌دهد که بیت کوین برای افزایش قابل توجه قیمت در آینده آماده است. "
رمزارز‌ها روز به روز در حال محکم‌تر کردن جای پای خود در بازار‌های مالی هستند: پس از ممنوعیت موقت مبادلات دلاری در کوبا، فعالان ارزی این کشور از دولت خواسته اند تا بیتکوین را جانشین دلار در معاملات ارزی کند. منابع خبری از احتمال پذیرش رسمی بیتکوین در نیجریه و تانزانیا خبر می‌دهند که در صورت تحقق، آن‌ها را به مقاصد رسمی بعدی بعد از السالوادور تبدیل خواهد کرد.

ایلان ماسک که پیشتر با اعلام خبر توقف پذیرش بیتکوین توسط تسلا به دلیل نگرانی‌های محیط زیستی باعث آغاز ریزش بزرگ و گسترده بازار ارز‌های دیجیتالی شد، این بار در توییتی مجددا از بیتکوین حمایت کرده است!
وی با اشاره به اینکه تسلا تنها ۱۰ درصد بیتکوین در اختیار خود را با هدف اثبات نقدشوندگی این رمزارز به فروش رسانده، از پذیرش مجدد استفاده از بیتکوین در تراکنش‌های تسلا در صورت استفاده از انرژی‌های پاک برای استخراج آن خبر داده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید