همه چیز درباره سریال محرمی در کنار پروانه‌ها

همه چیز درباره سریال محرمی در کنار پروانه‌ها

قصه سریال در کنار پروانه‌ها، درمورد جوانی است که به دلیل مشکلات متعددی که برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آید، احساس می‌کند مورد غضب و قهر خداوند قرار گرفته؛ اما حادثه‌ای باعث می‌شود تا او به این مهم که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده است پی ببرد.

کد خبر : ۹۵۵۰۱
بازدید : ۵۳۱۲
فرادید | شبکه دو قرار است برای ایام محرم سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید را روی آنتن ببرد. سریالی که یک ملودرام مناسبتی است و تاکنون نیمی از آن ساخته شده است.

به گزارش فرادید؛ براساس اعلام شبکه دو، سریال در کنار پروانه‌ها، در ایام محرم و هرشب ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد. همچنین بازپخش آن نیز ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، ۱۲ و ۱۶:۱۵ خواهد بود

نقش اول سریال را سامرند معروفی بازی می‌کند و قصه پیرامون تغییر و تحول شخصیتی او می‌گذرد.

طبق گفته تهیه کننده اثر، تاکنون همه بازیگران در لوکیشن اصلی سریال، که روستایی در لاهیجان است جلوی دوربین رفته‌اند. پس از آن نیز قرار است عوامل برای ادامه تصویربرداری به تهران برگردند.

داریوش یاری، کارگردان در کنار پروانه‌ها پیش از این سریالی ١٠ قسمتی پناه آخر را ساخته بود که اربیعن سال ۹۸ روی آنتن شبکه یک رفت.

بهروز مفید نیز در مقام تهیه کننده، سریال دو فصلی بیگانه‌ای با من است را برای شبکه دو سیما ساخته است. سریالی که در دو فصل و ۴۷ قسمت، سال ۹۸ و ۹۹ پخش شد.

سریال محرمی در کنار پروانه‌ها به کجا رسید؟
داستان در کنار پروانه‌ها حول چه محوری است؟

قصه سریال در کنار پروانه‌ها، درمورد جوانی است که به دلیل مشکلات متعددی که برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آید، احساس می‌کند مورد غضب و قهر خداوند قرار گرفته؛ اما حادثه‌ای باعث می‌شود تا او به این مهم که خداوند او را مورد عنایت خود قرار داده است پی ببرد.

در این میان بهروز مفید، تهیه کننده «در کنار پروانه‌ها» نیز، درباره داستان سریال می‌گوید: صه حول قهرمانی می‌چرخد که زندگی خیلی با او سر سازگاری نداشته و به نحوی او ناامید شده است، حال در شرایطی قرار می‌گیرد که با اتفاقات بسیاری مواجه می‌شود.

البته او گفته که داستان ملودرام ما فقط محدود به زندگی قهرمان قصه نیست و ما در کنار او شخصیت‌های اصلی را داریم که هر کدام از آن‌ها در شرایط متفاوت زندگی قرار می‌گیرند و واکنش‌های متعددی هم نشان می‌دهند؛ بنابراین یک ملودرام جذاب خانوادگی است که علاوه بر روایت قصه، فضای معنوی (انس با قرآن) در داستان مستتر است، بدون آن که شعارگونه باشد به این مساله بپردازیم.

طبق گفته تهیه کنند، با وجود آن که فضای سریال مناسبتی و محرمی است، اما قصه در فضای روستایی شکل می‌گیرد.

سریال محرمی در کنار پروانه‌ها به کجا رسید؟
بازیگران در کنار پروانه‌ها در باره نقش شان چه می‌گویند؟

سامرند معروفی، پروانه معصومی، نسرین بابایی و کاوه سماک‌باشی به تازگی در گفتگو با رسانه‌ها در باره نقش شان در سریال در کنار پروانه‌ها صحبت کردند.

سامرند معروفی که نقش رهی و محوری سریال را بازی می‌کند، در باره نقش اش می‌گوید: «این نقش واقعا دوست‌داشتنی است. این آدم به علت یک‌سری اتفاقات که در زندگی‌اش افتاده با خدا قهر است و تمام هم‌وغمش این است که بتواند ماجرایی که برای خواهرش رقم‌خورده است را رفع و رجوع کند.»

نسرین بابایی هم که نقش سودابه را برعهده دارد، گفته که «سودابه، زنی شیرین، ساده، سختکوش و خانواده‌دوست است. او به درستی زنان گیلان را بازنمایی می‌کند و غیرت، شرافت، سختکوشی و تلاش آن‌ها را نشان می‌دهد.».

اما در این میان پروانه معصومی گفته که نمی‌خواهد داستان سریال را لو بدهد. البته با این وجود اشاره‌ای هم به نقش خود در این سریال کرده است.

او می‌گوید: «من در این سریال نقش زنی را بازی می‌کنم که بسیار خاص است. او راهگشای یک جوان می‌شود و او را به یک مسیر درست هدایت می‌کند.»

کاوه سماک‌باشی، بازیگر نقش عقیل هم گفته که «شخصیتی که در این سریال بازی می‌کنم پلیسی به نام عقیل است که ماجرا‌های خودش را دارد.»

سامرند معروفی، پروانه معصومی، برزو ارجمند، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نگار عابدی، نسرین بابایی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، مجید پتکی، کاوه سماک باشی، حسن سلیمانی، علی مجلسی، پارسا نوریانپور، فرناز زوفا، محمدرضا جعفری لفوت، کیان جعفری لفوت، ساجد یوسفی، محمدطا‌ها عاشری، محمدعلی صادق حسنی ترکیب بازیگران در کنار پروانه‌ها را شکل می‌دهند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید