قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

امروز ۱۶ تیرماه، قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۰.۸۶ درصد به ۳۴۳,۶۳ دلار معادل ۸۶۴,۱۶۷,۱۸۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۷۰۸
بازدید : ۲۸۰۷
فرادید | بیت کوین علیرغم افزایش ۰.۸۶ درصدی همچنان در کانال ۳۴ هزار دلار باقی مانده است. قیمت بیت کوین امروز ۱۶ تیرماه به ۳۴,۳۶۳ دلار معادل ۸۶۴,۱۶۷,۱۸۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۷.۱۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

برای سومین روز متوالی، بیشتر ارز‌های دیجیتالی از ثبت یک صعود خوب باز ماندند. بیت کوین دیروز با کاهشی ملموس به حدود ۳۳ هزار دلار رسید. با این حال، گاو‌ها پس از آخرین ریزش قیمت وارد عمل شده و کنترل اوضاع را به دست گرفتند و این دارایی را دوباره به بالا هدایت کردند.
به گزارش فرادید؛ در نتیجه، بیت کوین تقریباً ۲۰۰۰ دلار افزایش یافته و بار دیگر به بالای ۳۵ هزار دلار نزدیک شد. همزمان با نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت ۳۴۳۶۳ دلار در حال ترید شدن است.

سرمایه بازار این ارز اکنون در حدود ۶۵۰ میلیارد دلار باقی مانده است، اما چیرگی آن بر بازار به زیر ۴۵ ٪ رسیده است، زیرا بیشتر کوین‌های جایگزین در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد بهتری نسبت به BTC داشته اند.

پس از سختگیری‌های اخیر چین، این بار اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است تا مبادله استیبل کوین‌ها (نظیر تتر و یو اس دی کوین) و همچنین جذب سرمایه گذاری در پروژه‌های مرتبط با رمزارز‌ها را قانونمند کند. نکته جالب این است که اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است تا ایلان ماسک را که اخیرا با توییت هایش جنجال‌های زیادی در بازار به پا کرده بود از اظهار نظر در خصوص ارز‌های دیجیتالی در شبکه‌های اجتماعی منع کند.

بانک مرکزی چین یک شرکت مستقر در پکن را که خدمات نرم افزاری برای معاملات ارز مجازی ارائه می‌داد، تعطیل کرد و دوباره تأکید کرد که هیچ موسسه‌ای تحت صلاحیت آن نباید چنین معامله‌هایی را انجام دهد.

با کاهش قابل توجه فعالیت استخراج کنندگان چینی پس از محدودیت‌های اعمالی اخیر دولت چین، ضریب سختی استخراج بیتکوین به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده که به عقیده برخی از کارشناسان از جمله دلایل اصلی ریزش اخیر بازار بوده است.
در حال حاضر استخراج بیتکوین ۲۸ درصد آسان‌تر از چیزی است که در ماه می‌بود. انتظار نمی‌رود سختی شبکه تا چند ماه دیگر به قله‌های ماه می‌برگردد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید