قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۲۴ تیرماه با ثبت افزایش ۱.۷۲ درصد به ۳۲۸۹۷ دلار معادل ۸۱۸۳۸۶۵۸۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۰۰۶
بازدید : ۲۷۲۴
فرادید | بیت کوین علیرغم افزایش نرخ ۱.۷۲ درصدی همچنان در کانال ۳۲ هزار قرار دارد. امروز ۲۴ تیرماه قیمت بیت کوین در بازار به ۳۲۸۹۷ دلار معادل ۸۱۸۳۸۶۵۸۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴،۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۹.۳۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ اگرچه روز‌های آخر هفته کمترین میزان حجم معاملات را در شبکه بیت کوین شاهد بودیم، ولی قیمت بیت کوین در آن زمان افزایش یافت و از حدود ۳۳۰۰۰ دلار به بالاترین قیمت روزانه خود در حدود ۳۵۰۰۰ دلار رسید.

خرس‌ها در این مرحله کنترل اوضاع را بدست گرفته و اجازه پیشروی بیشتر را ندادند. همانطور که دیروز گزارش شد، آن‌ها بیت کوین را دوباره به سمت پایین سوق دادند. به این ترتیب، قیمت این ارز رمزپایه پیشرو تا ۳۳۰۰۰ دلار کاهش یافت.

از آن زمان به بعد وضعیت بدتر شده و این دارایی مدام در حال سقوط بوده است به طوریکه برای اولین بار از اواخر ژوئن (اوایل تیر) به زیر ۳۲۰۰۰ دلار رسید و پایین‌ترین نرخ روزانه خود را حدود ۳۱۶۵۰ دلار ثبت کرد (در Bitstamp). این پایین‌ترین خط قیمت بیت کوین طی ۱۷ روز گذشته بوده است.

با وجود بهبود چند صد دلاری در چند ساعت بعد، سرمایه بازار BTC به زیر ۶۰۰ میلیارد دلار افت کرد، در حالی که همزمان با حمام خونی که بازار آلتکوین‌ها را فراگرفته است، به ۴۶ ٪ افزایش یافته است.

معاون مالی بانک انگلیس، جان کانلیف ​​، روز چهارشنبه گفت، ارز‌های رمزپایه هنوز به اندازه کافی بزرگ نیستند که خطر سیستمی برای ثبات مالی ایجاد کنند.

کانلیف ​​در مصاحبه اختصاصی با Joumanna Bercetche از CNBC گفت: «رونق سوداگرانه در رمزنگاری بسیار محسوس است، اما من فکر نمی‌کنم که از مرز ریسک ثبات مالی عبور کرده باشد.»

ارزش بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال در ابتدای سال افزایش یافت و مدت کوتاهی به یک بازار ۲.۵ تریلیون دلاری تبدیل شد. حامیان بیت کوین ادعا کردند که می‌تواند ذخیره ارزش دیگری را ارائه دهد، زیرا پس اندازکنندگان برای یافتن بازده به دلیل نرخ بهره بسیار پایین تلاش می‌کنند.

با این وجود ارز‌های رمزپایه بسیار بی ثبات هستند و ارزش بازار از ماه مه (خرداد) بیش از ۱ تریلیون دلار از دست داده است. بیت کوین از بالاترین رکورد نزدیک به ۶۵ هزار دلار در ماه آوریل (اردیبهشت) به حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ دلار از روز چهارشنبه کاهش یافته است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید