قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۶

امروز ۱۶ مردادماه قیمت بیت کوین با ۴.۸۸ درصد افزایش به ۴۲,۸۲۷ دلار معادل ۱,۰۸۷,۳۸۰,۱۶۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۸۳۵
بازدید : ۱۵۸۴
فرادید | بیت کوین وارد کانال ۴۲ هزار دلار شد. قیمت بیت کوین امروز ۱۶ مردادماه با ثبت افزایش ۴.۸۸ درصد به ۴۲,۸۲۷ دلار معادل ۱,۰۸۷,۳۸۰,۱۶۹ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰۴.۵۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۸۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷.۸۵ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید ؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۳.۹۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

اگرچه بیت‌کوین رشد کرده و دوباره بالای محدوده ۴۰ هزار دلار معامله می‌شود، اما قیمت این ارز هنوز بالای محدوده مقاومت تثبیت نشده است و برای اطمینان از روند صعودی، بیت‌کوین باید بالای ۴۲ هزار دلار تثبیت شود.

داده‌ها نشان می‌دهد عرضه زیاد بیت‌کوین در روز گذشته باعث کاهش قیمت این ارز تا محدوده ۳۷ هزار دلار شده بود، اما تقاضا به یکباره افزایش پیدا کرد و بیت‌کوین حالا در محدوده ۴۱ هزار دلار و بالای مقاومت روانی خود معامله می‌شود.

اظهارات جدید رئیس کمسیون بورس آمریکا و درخواست‌های روزافزون برای راه‌اندازی ETF بیت‌کوین یکی از دلایل رشد این ارز بود.

یتکوین پس از ریزش‌های کم سابقه اخیر اکنون به تدریج در حال بازیابی و بازگشت به سطوح قدرتمندتر است. اگرچه این رمزارز فاصله قابل توجهی با رکورد ۶۲ هزار دلاری خود دارد، اما در تلاش است تا با تثبیت در کانال ۴۰ هزار دلاری راه خود را به سمت رسیدن مجدد به قله ۶۰ هزار دلاری هموار کند. داده‌های درون شبکه نیز نشان می‌دهند که در روز‌های اخیر نگهداری و خرید بیتکوین افزایش محسوسی داشته است.

حسین مریدسادات، کارشناس بازار‌های مالی عقیده دارد اگر روند صعودی بیت‌کوین شروع شود احتمالا این ارز تا محدوده ۵۰ هزار دلار رشد می‌کند.

سایر کارشناسان هم هدف بعدی بیت‌کوین را ۴۷ هزار دلار می‌دانند و حتی امید فدوی، کارشناس بازار‌های مالی عقیده دارد بیت‌کوین تا پایان سال میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید