قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۶

قیمت بیت کوین امروز ۲۶ مردادماه با ۲.۸۳ درصد کاهش نرخ به ۴۶,۲۶۸ دلار معادل ۱,۳۰۶,۸۴۰,۵۲۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۳۱۱
بازدید : ۳۴۶۰
فرادید | بیت کوین با کاهش قیمت مواجه شد. امروز ۲۶ مردادماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۲.۸۳ درصد به ۴۶,۲۶۸ دلار معادل ۱,۳۰۶,۸۴۰,۵۲۱ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۸.۴۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۹ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین دیروز پس از چند روز افزایش متوالی قیمت، سقوط کرد. درست پس از اینکه برای اولین بار از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) قیمت از ۴۸۰۰۰ دلار گذشت، این دارایی نزدیک به ۳۰۰۰ دلار کاهش یافت.

در نتیجه این افت قیمت، تراز ۴۵۵۰۰ دلار تاچ شد، اما گاو‌ها در این لحظه وارد میدان شدند و مسیر حرکت را معکوس کردند. در ساعات بعد، روند بازیابی قیمت BTC به تدریج شروع شد. قیمت این دارایی در ابتدا به بالای ۴۶۰۰۰ دلار رسید و سپس تراز ۴۷۰۰۰ دلار و ۴۸۰۰۰ را پس گرفت.
ریجکت شدن دوباره قیمت در این سطح، این دارایی را دوباره اندکی به پایین کشید، ولی همچنان با قیمتی بالاتر از ۴۶، ۰۰۰ دلار در حال ترید شدن است. در نهایت باید گفت، اگرچه ارزش بازار بیت کوین دوباره به ۹۰۰ میلیارد دلار نزدیک شده است، اما چیرگی آن بر آلتکوین‌ها به زیر ۴۴ درصد کاهش یافته است.

در ماه گذشته، بیت کوین ۵۰ درصد افزایش یافت و به روند میان مدت ثابت خود ادامه داد. بر اساس گزارش Glassnode، مبادلات بیت کوین با سرعت ۷۵k تا ۱۰۰k در ماه در حال خروج است، که نشان می‌دهد سرمایه گذاران در مرحله انباشت هستند.
از آنجا که بیت کوین کمتر معامله می‌شود و مقدار بیشتری در آن نگهداری می‌شود، این روند مبادله بیت کوین به کیف‌های خصوصی به طور سنتی صعودی بوده است.

همچنین باید گفت که بازار رمزارز‌ها در آخرین روز‌های ماه آگوست در حال تجربه یک روند صعودی جدید است و ارزش بازار برای نخستین بار در سه ماه اخیر به دو تریلیون دلار رسیده است. با کاهش تدریجی سلطه بیتکوین بر بازار، شماری از تحلیلگران منتظر آغاز فصل صعودی جدید آلتکوین‌ها هستند، اما شماری دیگر معتقدند به زودی یک اصلاح جدید در بازار رخ خواهد داد که بیتکوین با ریزش کمتر، بار دیگر موقعیت غالب خود را تثبیت خواهد کرد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید