قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۲۷

قیمت بیت کوین، امروز ۲۷ مردادماه با ۲.۴۵ درصد کاهش نرخ به ۴۵,۱۷۲ دلار معادل ۱,۲۸۹,۶۱۶,۲۰۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۳۵۱
بازدید : ۳۳۲۲
فرادید | روند کاهشی قیمت بیت کوین ادامه دارد. امروز ۲۷ مردادماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۲.۴۵ درصد به ۴۵,۱۷۲ دلار معادل ۱,۲۸۹,۶۱۶,۲۰۱ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۴۹.۷۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۰۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۵.۱۴ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۰.۲۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۹ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بهبود ۶۵ درصدی قیمت بیت کوین از زیر ۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار در ۲۰ ژوئیه به اوج ۴۸۲۰۰ دلار در ۱۴ آگوست کمتر از یک ماه طول کشید، اما در معاملات روز گذشته بیت کوین روند نزولی به خود گرفت و به زیر سطح ۴۶ هزار دلار رسید.

چند روز گذشته برای گاو‌های بیت کوین خیلی خوب پیش رفت، زیرا این ارز دیجیتال روز‌های آخر هفته تا سطوحی بالاتر از ۴۸۰۰۰ دلار افزایش یافت. این امر پس از جلسه بهبودی ۳۰۰۰ دلاری روز شنبه محقق شد.

با این حال، شرایط از آن زمان تغییر کرده و بیت کوین به تدریج ارزش خود را از دست می‌دهد. به طوری که این دارایی ظرف چند ساعت تا زیر ۴۷۰۰۰ دلار کاهش یافت.

این روند ریزشی تا جایی ادامه یافت که پایین‌ترین سطح قیمت چهار روز اخیر در ۴۵۲۵۰ دلار (در Bitstamp) ثبت شد. پس از آن، گاو‌ها پا به میدان گذاشتند و روند بازیابی مجدد این ارز را آغاز کردند و بار دیگر در تراز ۴۶۵۰۰ دلار متوقف شدند. بیت کوین اکنون تاحدودی آرام گرفته و حدود ۴۵۰۰۰ دلار قیمت دارد.

سرمایه بازار بیت کوین برای چند روز متوالی بالای مارک ۸۵۰ میلیارد دلار باقی مانده است. ولی چیرگی آن بر بازار آلتکوین‌ها تاحدود ۴۳.۵ درصد کاهش یافته است.

بازار رمزارز‌ها در آخرین روز‌های ماه آگوست در حال تجربه یک روند صعودی جدید است و ارزش بازار برای نخستین بار در سه ماه اخیر به محدوده دو تریلیون دلار رسیده است. با کاهش تدریجی سلطه بیتکوین بر بازار، شماری از تحلیلگران منتظر آغاز فصل صعودی جدید آلتکوین‌ها هستند، اما شماری دیگر معتقدند به زودی یک اصلاح جدید در بازار رخ خواهد داد که بیتکوین با ریزش کمتر، بار دیگر موقعیت غالب خود را تثبیت خواهد کرد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید