بلوای منع تردد یک پزشک بیماران کرونایی در البرز

بلوای منع تردد یک پزشک بیماران کرونایی در البرز

انتشار ویدیوی انتقادات لیلا امیری، پزشک بیمارستان ولی عصر آبیک قزوین در فضای مجازی، ابتدا مسئولان شهرستانی و استانی قزوین و البرز را به ماجرا کشید. در این رابطه فرماندار آبیک قزوین نیز ماجرای پیش آمده برای پزشک یکی از بیمارستان‌های این شهرستان را تایید کرده است. شهرام احمدپور در این باره گفته که با ورود استاندار قزوین و هماهنگی با راهور ناجا مشکل پس از ۴۵ دقیقه حل شده است.

کد خبر : ۹۷۴۱۲
بازدید : ۲۱۴۷
فرادید | روز‌های گذشته بود که ویدیویی از لیلا امیری، پزشک بیمارستان، ولی عصر آبیک در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. او در این ویدیو مدعی شده که پلیس راهور البرز از تردد او جلوگیری کرده و همین مسئله باعث شده تا یکی از بیماران کرونایی او جان خود را از دست بدهد. این ماجرای جنجالی که ابتدای پای مسئولان دو استان قزوین و البرز را وسط کشید، حالا به پاستور هم رسیده است.

به گزارش فرادید؛ ویدیوی پزشک بیمارستان، ولی عصر آبیک، حالا به جنجالی تمام عیار بدل شده است. لیلا امیری می‌گوید هنگامی که قصد داشته خود را از کرج به محل کارش در بیمارستان آبیک برساند، ماموران پلیس خودروی او را در بزرگراه متوقف کرده‌اند.

او با انتقاد از اقدام و رفتار پلیس راهور گفته که «آن‌ها [پلیس]در جواب اصراراش برای تردد گفته اند که به شما کادر درمان بیش از حد بها داده شده، شما هم با دیگران هیچ فرقی ندارید و باید منتظر بمانید، مریض فوت کرد که کرد، این هم مثل هزار تا آدم دیگر که می‌میرد! چه اهمیتی دارد؟!»

این پزشک همچنین مدعی شده که اقدام پلیس موجب مرگ یک بیمار کرونایی در بیمارستان شده است.

پزشک بیمارستان، ولی عصر آبیک می‌گوید که پس از یک ساعت و نیم توقف و تماس با مسئولان استان برای حل موضوع، نهایتا پلیس اجازه عبور به او را داده است.
البته او گفته که مدیر بیمارستان، ولی عصر آبیک نیز برای حل و فصل موضوع، به محل ایست بازرسی پلیس راهور البرز مراجعه کرده، اما او نیز موفق نشده است.
در این میان ایلنا نیز گزارش داده که حین گفتگوی رئیس بیمارستان و پلیس راهور البرز، خودروی لندکروزر ستاد فرماندهی راهور ناجا به محل ایست بازرسی رسیده است. در ادامه جانشین پلیس راهور نیز وارد ماجرا شده و میان او و رئیس بیمارستان نیز تنش لفظی رخ داده است.
بلوای منع تردد یک پزشک بیماران کرونایی در البرز

جنجالی که از نظرآباد البرز به پاستور رسید!

انتشار ویدیوی انتقادات لیلا امیری، پزشک بیمارستان ولی عصر آبیک قزوین در فضای مجازی، ابتدا مسئولان شهرستانی و استانی قزوین و البرز را به ماجرا کشید.

در این رابطه فرماندار آبیک قزوین نیز ماجرای پیش آمده برای پزشک یکی از بیمارستان‌های این شهرستان را تایید کرده است. شهرام احمدپور در این باره گفته که با ورود استاندار قزوین و هماهنگی با راهور ناجا مشکل پس از ۴۵ دقیقه حل شده است.

پس از این، معاون اجتماعی پلیس البرز نیز وارد ماجرا شد و اعلام کرد که با وجود اینکه پزشک مذکور و رئیس بیمارستان پرخاشگرانه و توهین آمیز با ماموران راهور برخورد کرده اند، اما با پلیس با سعه صدر و با هماهنگی مسئولان در نهایت اجازه تردد داده است.

سرهنگ یدالله رنجبرپور همچنین ادعای لیلا امیری، پزشک بیمارستان، ولی عصر آبیک مبنی بر توهین پلیس را رد کرده و می‌گوید که هیچگونه اهانتی به کادر درمان از سوی هیچ یک از مامورین صورت نگرفته است.

اما این پایان ماجرا نبود و با انتشار گسترده ویدیوی لیلا امیری پای پاستور نشینان هم به موضوع باز شد.

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در این باره واکنش نشان داده و دستور رسیدگی به موضوع ممانعت پلیس راه از تردد یک پزشک معالج بیمارستان کرونایی در استان البرز را صادر کرده است.

واکنش‌ها به ویدیوی لیلا امیری، پزشک بیمارستان ولی عصر آبیک قزوین

کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان رسانه‌ای به ماجرای منع تردد پزشک بیماران کرونایی در پلیس راه البرز - قزوین واکنش نشان داده اند.

بخشی از کاربران با حمایت از لیلا امیری و کادر درمان معتقدند که مقصر ستاد ملی کرونا است، چرا که با لغو تمامی مجوز ترددها، استثنا‌ها همچون کادر درمان را در نظر نگرفته است.

در میان برخی از فعالان رسانه‌ای با انتقاد از پلیس راهور، بر این عقیده اند که این اقدام خارج از مسئله وظیفه شناسی است و نباید با کادر درمان چنین رفتاری صورت بگیرد. آن‌ها می‌گویند با نشان دادن مجوز قبلی، کارت شناسایی و ورود رئیس بیمارستان به ماجرا نباید پلیس راهور به منع تردد اصرار می‌کرد.

اما درمقابل بخش دیگری از کاربران از پلیس دفاع کرده و معتقدند که سو استفاده بسیاری اخیر شکل گرفته است، از این رو پلیس چاره‌ای جز اجرای دقیق قانون را ندارد.

کاربری در این رابطه نوشت: «همکاران این #پزشک نهایت سوء استفاده را در دور زدن قوانین در همین تعطیلات داشته اند و تشخیص اینکه چه کسی راست می‌گوید چه کسی دروغ واقعا نشدنی است!»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید