قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۳۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۳۱

قیمت بیت کوین، امروز ۳۱ مردادماه با ۰.۵۳ درصد رشد نرخ به ۴۹۱۷۵ دلار معادل ۱۳۴۷۱۰۷۹۹۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۴۴۰
بازدید : ۱۲۶۱
فرادید | بیت کوین به مرز ۵۰ هزار دلار نزدیک شد. امروز ۳۱ مردادماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۰.۵۳ درصد به ۴۹۱۷۵ دلار معادل ۱۳۴۷۱۰۷۹۹۶ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۴.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۹ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ سه روز پیش یعنی ۲۸ مرداد، وضعیت چشم انداز بیت کوین نسبتاً منفی به نظر می‌رسید. ارزش این دارایی ظرف چند ساعت چندین هزار دلار کاهش یافت و به زیر ۴۴۰۰۰ دلار رسید.

ولی در این مرحله، همه چیز با روی کار آمدن گاو‌ها تغییر کرد. یک روز بعد از آن، بیت کوین حدود ۳۰۰۰ دلار افزایش یافت و به ۴۷۰۰۰ دلار رسید. اگرچه همین میزان افزایش قیمت نیز چشمگیر بود، اما این ارز دیجیتال چیز‌های بیشتری برای ارائه داشت.

روند صعود بیت کوین ادامه یافت تا به ۴۸۰۰۰ دلار رسید. برخلاف دو تلاش قبلی این ارز برای غلبه بر این مقاومت خاص، این بار تلاش آن موفقیت آمیز بود. به این ترتیب، قیمت حتی از بالای تراز ۴۹۰۰۰ دلار عبور کرد و به بالاترین سطح روزانه ۴۹۴۰۰ دلار (در Bitstamp) رسید. این بالاترین خط قیمت بیت کوین از زمان سقوط بازار در اواخر اردیبهشت بود.

بیل نوبل، تحلیلگر ارشد فنی در TokenMetrics، یک پلتفرم تجزیه و تحلیل رمزارزها، معتقد است که بیت‌کوین برای مدت باقی مانده سال شاهد رشد خواهد بود. وی اذعان داشت: "من فکر می‌کنم بیت‌کوین به جای سقوط به کانال ۲۵هزار دلاری، به احتمال زیاد تا ۷۵هزار دلار پیش برود. "

جورین تیمر (Jurrien Timmer)، مدیر واحد سرمایه‌گذاری کلان شرکت فیدلیتی (Fidelity)، در توییتی عنوان کرد که تحت تاثیر خاصیت بازگشت پذیری بزرگ‌ترین رمزارز بازار پس از اصلاح ۵۵ درصدی آن قرار گرفت. پس از آن، بیت کوین روز جمعه توانست به بالای سطح قیمت ۴۸,۶۰۰ دلاری بازیابی شود.

پیتر شیف (Peter Schiff)، منتقد بیت کوین، اخیراً عنوان کرد که عدم فروش بیت کوین در شرایط فعلی حماقت محض است. در اوایل این هفته، وی پذیرفت که از خرید بیت کوین در زمانی که حدود ده سال پیش با آن آشنا شد، پشیمان است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید