قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز شهریور ماه با ۲.۱۷ درصد افزایش نرخ به ۴۸,۹۶۳ دلار معادل ۱,۳۷۷,۸۳۲,۷۲۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۷۶۷۲
بازدید : ۳۳۰۰
فرادید | بیت کوین نسبت به روز گذشته رشد ناچیزی داشته است. امروز ۴ شهریور ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۲.۱۷ درصد به ۴۸,۹۶۳ دلار معادل ۱,۳۷۷,۸۳۲,۷۲۶ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۴.۵۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

دو روز پیش بود که بیت کوین با صعودی بی وقفه توانست رکورد چند ماهه خود را بشکند. همانطور که روز دوشنبه گزارش کردیم، قیمت این دارایی برای اولین بار از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) بالاتر از سطح ۵۰۰۰۰ دلار شکست و به ۵۰۴۰۰ دلار رسید.


هرچند، نتوانست این حرکت رو به بالا را ادامه دهد و درست برعکس، با از دست دادن مقداری از ارزش خود از تراز ۵۰۰۰۰ دلار ریزش کرد. در ادامه این روند کاهشی، در ۲۴ ساعت گذشته قیمت به ۴۸۰۰۰ دلار رسید. با وجود اندک بهبودی که در قیمت حاصل شد، خرس‌ها دوباره به بازی برگشتند و بار دیگر قیمت را به پایین کشانده و به سطح فعلی آن رساندند.

به گزارش فرادید؛ بیت‌کوین یک مقاومت مهم در محدوده ۵۱ هزار دلار دارد که اگر این مقاومت شکسته شود احتمال رشد این ارز تا محدوده ۶۰ هزار دلار وجود دارد. اکثر ارز‌های دیجیتال بازار با ریزش بیت‌کوین روند نزولی پیدا کردند و ریزش ۵ درصدی بیت‌کوین در برخی موارد باعث ریزش بیش از ۱۰ درصدی آلت‌کوین‌ها شده است.

جان بولینگر (John Bollinger)، مخترع Bollinger Bands، در توئیتی اخیر ادعا می‌کند که معامله گران باید "در آماده باش" باشند. در حالی که این چارتیست افسانه‌ای می‌گوید هنوز هیچ تأییدی وجود ندارد، او ادعا می‌کند که معامله گران با پشتکار می‌توانند به فکر باز کردن موقعیت‌های کوتاه مدت باشند.

در همین حال، به گفته بولینگر، دارندگان بلند مدت می‌توانند از این شیب به عنوان فرصتی برای جمع آوری تعداد بیشتری موقعیت استفاده کنند.

برخی کارشناسان بازار‌های مالی عقیده دارند ریزش برای ادامه روند صعودی این ارز الزامی است و احتمالا این ارز تا محدوده ۴۴ تا ۴۵ هزار دلار اصلاح می‌کند.

شروع رشد بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار به دلیل ورود و خرید نهنگ‌ها و موسسات بزرگ بوده و شاخص جستجوی بیت‌کوین که یکی از معیار‌های اندازه‌گیری تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در این ارز‌ها است به شدت کاهش پیدا کرده و ادامه رشد بیت‌کوین به سرمایه‌گذاری عامه وابسته است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید