قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۳

قیمت بیت کوین امروز ۳ مهرماه با ۴.۳۷ درصد کاهش نرخ به ۴۲,۳۹۲ دلار معادل ۱,۱۹۸,۴۳۲,۵۵۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۸۸۶۸
بازدید : ۵۰۴۲
فرادید | بیت کوین بار دیگر در مدار نزولی قرار گرفت. امروز ۳ مهرماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۴.۳۷ درصد به ۴۲,۳۹۲ دلار معادل ۱,۱۹۸,۴۳۲,۵۵۶ تومان رسید.

بیت کوین یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۹۹.۶۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۱۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۳.۰۹ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۴.۵۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

روز‌های ابتدایی این هفته برای بیت کوین چندان خوب پیش نرفت، چرا که ارزش آن روز دوشنبه پس از حماسه اورگراند (Evergrande) کاهش یافت. در حقیقت، عملکرد بیت کوین هم راستای با بازار‌های سهام جهانی بود که در همین زمان کاهش پیدا کردند.

این ریزش به همین جا ختم نشد چرا که چند روز بعد از آن نیز بیت کوین همچنان در حال از دست دادن ارزش خود بود. این امر منجر شد دیروز قیمت تا زیر ۴۰۰۰۰ دلار افت پیدا کند که پایین‌ترین سطح قیمت از اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد) تاکنون بود.

گرچه از آن زمان، گاو‌ها دوباره به بازی بازگشتند. بیت کوین تقریباً بلافاصله ۴۰۰۰۰ دلار را پس گرفت و شروع به حرکت به سمت بالا کرد. در حال حاضر، این ارز رمزنگاری شده با قیمتی بیش از ۴۲۰۰۰ دلار معامله می‌شود یعنی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰۰ دلار بهبود قیمت را تجربه کرده است.

برخی می‌گویند اقدامات نظارتی و مصاحبه رئیس کمسیون بورس در رابطه با قانونی کردن رمزارز‌ها یکی از دلایل ریش اخیر بوده است. رئیس سازمان بورس و رئیس دفتر کنترل ارز‌های دیجیتال، با ارزیابی بازار رمزارز‌ها عقیده دارند ریزش بازار ادامه دارد.

گری جنسلر، رئیس کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و مایکل هسو، رئیس دفتر کنترل رمزارز‌ها نگرانی خود در رابطه با بازار رمزارز‌ها را مطرح کردند و عقیده دارند بازار رمزارز‌ها به دلیل افزایش چشم‌انداز‌های نظارتی روند نزولی دارد.

فعلا همه فعالان بازار نگران آینده بیت‌کوین هستند. محدوده ۴۰ هزار دلار جایی است که تقاضا در این محدوده افزایش پیدا می‌کند، اما از دست رفتن این ناحیه می‌تواند خطرناک باشد. بیت‌کوین فعلا در محدوده ۲۰ تا ۵۰ هزار دلار در حال نوسان است. اما از طرفی برخی از کارشناسان خارجی عفیده دارند اصلاح بیت‌کوین به زودی تمام و بازار صعودی می‌شود.
قیمت لحظه ای بیت کوین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید