قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۲

امروز ۲۲ مهرماه قیمت بیت کوین با رشد ۳.۱۸ درصد به ۵۸,۱۹۷ دلار معادل ۱,۵۷۷,۹۴۴,۰۳۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۶۲۹
بازدید : ۵۴۰۳

فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند. قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مهرماه با ثبت افزایش ۳.۱۸ به ۵۸,۱۹۷ دلار معادل ۱,۵۷۷,۹۴۴,۰۳۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۰.۲۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ چشم انداز قیمت بیت کوین در هفته گذشته تقریبا صعودی به نظر می‌رسید. این دارایی برای اولین بار از اوایل سپتامبر (اواسط شهریور) تاکنون از مرز ۵۰,۰۰۰ دلار عبور کرد و به صعود خود ادامه داد.

این امر منجر به عبور از سطوح ۵۵,۰۰۰ دلار و جهش تا حدود ۵۸,۰۰۰ دلار شد که بالاترین سطح قیمت از اواسط ماه مه (اواخر اردیبهشت) بود. با این حال، این ارز نتوانست از این سطح عبور کند و دیروز برای مدتی در همین منطقه متوقف شده است.

قیمت بیت‌کوین از ابتدای امسال تا کنون ۳۰ درصد جهش کرده و اگر روند رو به رشد قیمت‌ها ادامه داشته باشد با ۱۲ درصد رشد قیمت آن به رکورد تاریخی ۶۵ هزار دلار باز خواهد گشت.

رشد اخیر بیت‌کوین به دنبال اظهارات رئیس فدرال‌رزرو آمریکا و بیانه کمیسیون اوراق و بورس این کشور مبنی بر این که آمریکا برنامه‌ای برای ممنوعیت بیت‌کوین ندارد اتفاق افتاده است.

برخی کارشناسان هم نگرانی‌های سرمایه‌گذاران از تورم بیش از حد آمریکا را علت دیگری برای رو آوردن آن‌ها به بیت‌کوین دانسته‌اند.

مرکز کمیته سرمایه گذاری جایگزین (CCAF) اعلام کرد که آمریکا پس از سرکوب مجدد صنعت ارز دیجیتالی در چین، پیشتاز جهان در استخراج بیت کوین شده است.

آخرین داده‌های CCAF نشان می‌دهد که آمریکا ۳۵.۴ درصد از هش ریت جهانی (Hash Rate، نرخ هش برابر با تعداد تلاش‌ها در هر ثانیه در شبکه‌ی بیت‌کوین) را در اختیار دارد - کل قدرت محاسباتی جهان برای استخراج بیت کوین - تا پایان ماه اوت، از ۱۶.۸ درصد در پایان آوریل بیش از دو برابر شده است.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید