سود خالص آقازاده، هشت میلیارد تومان بود

سود خالص آقازاده، هشت میلیارد تومان بود

سود خوبی روی «آقازاده» داشتیم. عددی که گذاشتیم و برداشتیم نفس خوبی به ما داد. سود ما از آقازاده خالص هشت میلیارد تومان بود.

کد خبر : ۹۹۸۱۲
بازدید : ۴۳۷۷

رئیس سازمان اوج در نشست خبری این سازمان گفت: «به هیچ عنوان پلتفرمی مستقل برای پخش آثارمان تاسیس نمی‌کنیم. محدودیتی در استفاده از پلتفرم‌ها نداریم هرکسی پیشنهاد خوبی داشته باشد با آن کار می‌کنیم.

الان هم چندین قرارداد برای چند سریال داریم که کارش پر قدرت پیش می‌رود اینکه پلتفرم جدید راه بندازیم به معنای این است که وقتمان تلف می‌شود.

سود خوبی روی «آقازاده» داشتیم. عددی که گذاشتیم و برداشتیم نفس خوبی به ما داد. سود ما از آقازاده خالص هشت میلیارد تومان بود. یکی از سریال‌هایی که در یک پلتفرم نمایش داده می‌شود نزدیک به صد میلیارد تومان هزینه ساختش بوده در حالی که کل تولیدات اوج این مقدار هزینه را داشته است.

در بدو آغاز کار سریال حضرت موسی (ع) صحبت‌هایی برای حضور ما رد و بدل شد، ولی جدی نشد، اما اگر صدا و سیما و خود آقای حاتمی‌کیا اراده‌ای برای این موضوع داشته باشند و به ما اعلام کنند، در خدمت ایشان هستیم.

در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا و وضعیت سینماها، سریال‌سازی در دستور کار ماست. اوج در همین دوره ۲۵ سریال را در دستور کار قرار داد. آقای حاتمی‌کیا هم به این دلیل به سمت سریال سازی رفت که فیلم سینمایی این روز‌ها مخاطبی ندارد، پس برای چه کسی فیلم بسازد؟

منبع: سینمادیلی

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید