(تصاویر) این مرد رکورد درازترین زبان جهان را شکست

(تصاویر) این مرد رکورد درازترین زبان جهان را شکست

نیک بلندترین زبان جهان (مرد) با اندازه ۱۰.۱ سانتی متر (۳.۹۷ اینچ) را دارد. آنقدر دراز است که می‌تواند پنج دونات حلقه‌ای را در خود جای دهد!

کد خبر : ۱۱۴۱۸۶
بازدید : ۹۴۸۴

فرادید | نیک استوبرل از سالیناس کالیفرنیا ایالات متحده دارای ویژگی فوق العاده منحصر به فرد است. هرچند ممکن است تا زمانی که شروع به خوردن بستنی نکند متوجه این موضوع نشوید.

به گزارش فرادید؛ نیک بلندترین زبان جهان (مرد) با اندازه ۱۰.۱ سانتی متر (۳.۹۷ اینچ) را دارد. آنقدر دراز است که می‌تواند پنج دونات حلقه‌ای را در خود جای دهد! نیک می‌گوید: «من همیشه می‌دانستم که زبان درازی دارم». برادر کوچکتر نیک، چاد نیز زبان بسیار درازی دارد. این روزها، نیک هنوز زبانش را کمی برای شوخی بیا مردم بیرون می‌آورد.

نیک همچنین زبانش را برای کار‌های روزمره مفید می‌داند، مثلاً اگر تصادفاً مقداری سس گوجه فرنگی روی گونه‌اش بخورد - در حالی که دیگران باید از دستمال استفاده کنند، نیک می‌تواند فقط زبانش را بیرون بیاورد.

درازرتین زبان جهان

«یکی از مفیدترین امکاناتی که زبان من دارد این است که نیازی به دستمال ندارم و این سازگار با محیط زیست است. » علاوه بر این ترفند مفید، نیک می‌گوید که زبانش در بسیاری از چیز‌های دیگر نیز به او کمک می‌کند.

نیک همچنین از زبان خود برای استعدادی منحصر به فرد استفاده می‌کند؛ بله هنر نقاشی. «من از زبانم برای خلق کردن استفاده می‌کنم. فکر می‌کنم می‌توان آن را هنر نامید. من زبانم را می‌پیچم، آن را در اکریلیک [رنگ]فرومی‌کنم و با آن روی بوم نقاشی می‌کشم.»

درازرتین زبان جهان

در حالی که داشتن طولانی‌ترین زبان در جهان دارای نکات مثبت زیادی است، اما نیک باید با چند چیز کنار بیاید. «یک چیزی که آموخته ام این است که در واقع به خاطر زبانم ریسک خفگی در خواب در من بیشتر است.»

«من درخواست‌ها و ایمیل‌های عجیب و غریب دریافت می‌کنم که می‌گویند شما باید مثلا این کار احمقانه را انجام دهید، که من هیچ علاقه‌ای به آن ندارم ... حداقل، رایگان آن را انجام نمی‌دهم»

رکورد نیک اولین بار در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۲ تایید ودر گینس ثبت شد. او در برنامه‌های تلویزیونی در سراسر جهان ظاهر شده است، از جمله برنامه ایتالیایی La Notte Dei Record در سال ۲۰۱۸.

درازرتین زبان جهان

در آنجا با بایرون شلنکر و امیلی شلنکر (هر دو ایالات متحده آمریکا) که رکورددار پهن‌ترین زبان مرد و زن بودند، ملاقات کرد. در حالی که امیلی هنوز این رکورد را حفظ کرده است، فردی دیگر رکورد بایرون را شکسته است.

سایر زبان‌های رکوردشکن

پهن‌ترین زبان (مرد) - ۸.۸۸ سانتی متر (۳.۴۹ اینچ) که توسط برایان تامپسون (ایالات متحده آمریکا) در لا کانادا، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا، در ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۸ به دست آمد.

بزرگترین دور زبان (مرد) - ۱۲.۱۹ سانتی متر (۴.۸۰ اینچ) توسط دانته بارنز (ایالات متحده آمریکا)، در بتل کریک، میشیگان، ایالات متحده آمریکا، در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ به دست آمد.

درازترین زبان (زن) - ۹.۷۵ سانتی متر (۳.۸ اینچ) توسط Chanel Tapper (ایالات متحده آمریکا) در کالیفرنیا، ایالات متحده در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۰ به دست آمد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید