علیرضا محمد:کاش زودتر حرف افشین پیروانی را می‌فهمیدم!

علیرضا محمد:کاش زودتر حرف افشین پیروانی را می‌فهمیدم!

من شاید آن روز‌ها داغ جوانی و فوتبال بودم و درست متوجه نشدم پیروانی چه می‌گوید، اما الان معنی آن حرف‌ها را خوب می‌فهمم.

کد خبر : ۱۱۹۶۱۳
بازدید : ۳۶۰

علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس معتقد است آنچه از محمد عمری در این هفته‌ها دیدیم تنها ۳۰ درصد از توانایی‌های این جوان بوده است.

علیرضا محمد مدافع راست سال‌های نه چندان دور پرسپولیس گفت: محمد عمری را چند سال پیش به تیم امید‌های پرسپولیس آوردیم. آن زمان منصور هاشمی و من مربیان تیم امید‌های پرسپولیس بودیم که زیر نظر محمد پنجعلی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه کار می‌کردیم. این جوان به اعتقاد من ۲ سال دیر به فوتبال ایران معرفی شد و در ۱۹ سالگی هم همین توانایی ۲۱ سالگی را داشت.

وی افزود: من بی دلیل از بازیکنی تعریف نمی‌کنم، اما محمد عمری یک فوتبالیست کامل است. سرعت انفجاری فوق العاده‌ای دارد. نفر مقابل را مثل شربت از پیش رو بر می‌دارد و از تکنیک بالایی برخوردار است. ضمن آن که با هر دو پا شوت می‌زند و از چپ و راست این مهارت را دارد. شما دیدید جلوی گل گهر سیرجان و نساجی مازندران از هر دو جناح شوت و گل زد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: محمد عمری پتانسیل آن را دارد که در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی آینده یکی از ملی پوشان ایران باشد به شرط آن که به نصایح بزرگ تر‌ها و مربیان به ویژه یحیی گل محمدی توجه کند. او جوان و بسیار مستعد است و باید باز هم یاد بگیرد و خوب تمرین کند. این فوتبال خیلی زود تمام می‌شود. یک روزی افشین پیروانی حرف قشنگی به من زد که شاید خوب به آن دقت نکردم. او من را نصیحت کرد و گفت که «علیرضا یادت باشد دوران بازی و فوتبال مثل برق و باد تمام می‌شود و یک روز چشم باز می‌کنی و می‌بینی پیشکسوت شده ای! پس قدر این روز‌ها را بدان.» من شاید آن روز‌ها داغ جوانی و فوتبال بودم و درست متوجه نشدم پیروانی چه می‌گوید، اما الان معنی آن حرف‌ها را خوب می‌فهمم.

وی در ادامه ضمن اشاره به فیروز کریمی‌گفت: فیروز کریمی‌همیشه حرف قشنگی می‌زد و می‌گفت که بازیکن مثل یک بُشکه است که باید پُر شود. شاید خودش نداند، اما هر روز می‌تواند ذره‌ای به توانایی و مهارت خودش اضافه و این بُشکه را پُر کند. الان هم باز تکرار می‌کنم ۳۰ درصد بشکه محمد عمری پُر شده و امیدوارم خیلی خیلی مراقب خودش باشد.

علیرضا محمد در خصوص نتایج و صدرنشینی پرسپولیس نیز تصریح کرد: شاید پرسپولیس کمبود‌هایی به ویژه در خط حمله داشته باشد، اما به لطف تجربه یحیی گل محمدی و هوشمندی سرمربی خود توانسته است بدون مهاجم هم عالی و کم نقص بازی کند. من فکر می‌کنم پرسپولیس با همین بازیکنان هم می‌تواند قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود، اما به هر حال یحیی گل محمدی باید به فکر خرید مهاجم باشد. ضمن آن که معتقدم پرسپولیس شیک بازی کرده و بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید