بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در بهمن‌ماه

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در بهمن‌ماه

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را خواهید دید که در ماه بهمن پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۱۲۰۴۹۲
بازدید : ۳۵۳۲

فرادید | ماه فوریۀ ۲۰۲۳ شاید از نظر تعداد سریال‌های جدید کره‌ای به اندازۀ چند ماه گذشته پر رونق نباشد. اما اگر بخواهیم از روی داستان‌های منتشر شده از آن‌ها قضاوت کنیم، علاقه‌مندان سریال‌های کره‌ای احتمالا ماه فوق‌العاده‌ای پیش رو خواهند داشت.

به گزارش فرادید؛ در سریال‌های جدید این ماه، انواع و اقسام مضمون‌ها و قصه‌ها با هم ترکیب شده‌اند تا ماجرا‌هایی جذاب و تماشایی را برای مخاطبان به ارمغان بیاورند. سریال‌های این ماه پر از تخیل و عشق و امور ماورائی مثل نفرین‌های مرموز و نبرد با شیاطین هستند. فضا‌های بسیار متنوعی هم در این سریال‌ها وجود دارد؛ از قصر‌های تاریخی گرفته تا صحنۀ اجرای موسیقی‌های مدرن و شرکت‌های بزرگ.

به غیر از سریال‌هایی که در اینجا معرفی کرده‌ایم، در این ماه پخش فصل دوم سریال‌های پرطرفداری مثل «قمار بزرگ»، «راننده تاکسی» و «جزیره» هم آغاز خواهد شد که به رونق و تنوع قصه‌های این ماه کمک خواهد کرد.

۱. جوانی شکوفای ما (Our Blooming Youth)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در بهمن‌ماه

این یک سریال تاریخی است که پارک هیونگ سیک در آن ایفای نقش کرده است. داستان سریال دربارۀ عشق بین شاهزاده لی هوان و دختری به اسم مین جائه یی (با بازی جئون سو نی) است. شاهزاده آدم دمدمی‌مزاج و خودبزرگ‌بینی است و علاوه بر این راز‌های عجیبی دارد که به یک نفرین مرموز مربوط می‌شوند. از طرف دیگر جائه یی دختر بسیار باهوشی از یک خانوادۀ اشرافی است. اما همۀ خانوادۀ او در یک حادثه به قتل رسیده‌اند و همه فکر می‌کنند او این کار را کرده. این اتهام باعث فراری شدن جائه یی شده است. این سریال داستان عاشقانه‌اش را با ماجرا‌های ماورائی و معما‌های جنایی پیوند زده است.

تاریخ انتشار: از ۱۷ بهمن

۲. آیدِل بهشتی (The Heavenly Idol)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در بهمن‌ماه

این سریال بر اساس وبتونی با همین نام ساخته شده و کیم مین کیو نقش اصلی را در آن به عهده دارد. داستان این سریال دربارۀ شخصی به اسم لمبراری است که از قدرت‌هایی ماورائی و آسمانی برخوردار است. ماموریت او نبرد با شیاطین است، اما یک شب از خواب بیدار می‌شود و خودش را در یک دنیای دیگر و یک بدن دیگر می‌بیند. این بدن متعلق به شخصی به اسم وو یئون وو است که عضو یک گروه موسیقیی است؛ گروهی که هیچوقت موفقیت خیلی زیادی نداشته. حالا او باید روی صحنه برود و خوانندگی کند در حالیکه هیچ شناختی از این کار ندارد. به علاوه او دوباره درگیر نبرد با شیاطین و گروه‌های مرموز هم می‌شود. این سریال آنطور که از خلاصۀ داستانش برمی‌آید، ترکیب جذابی از موسیقی و تخیل و ماجرا‌های رازآلود است.

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن

۳. اسمش را بگذار عشق (Call it Love)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در بهمن‌ماه

داستان این سریال مسیری دارد که از انتقام به سمت عشق می‌رود. سیم وو جو (با بازی لی سونگ کیونگ) دختری است که به خاطر رابطۀ پدرش با یک زن بداخلاق و بدجنس حسابی در رنج است. اما تازه وقتی پدر سیم از دنیا می‌رود رنج‌های اصلی او شروع می‌شوند. نامزد پدرش او را از خانه بیرون می‌اندازد و سیم هم تصمیم به انتقام می‌گیرد. با همین ذهنیت سیم به سراغ پسر آن زن می‌رود تا نقشۀ انتقامش را عملی کند، اما با این حال کم‌کم عاشق این پسر می‌شود. این پسر هم در همۀ زندگی‌اش از تنهایی رنج برده و بعد از ملاقات با سیم احساس می‌کند که زندگی‌اش تغییر کرده است.

تاریخ انتشار: از سوم اسفند

۴. عاشق اینم که ازت متنفر باشم (Love to Hate You)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در بهمن‌ماه

این سریال که اسم دیگرش «میدان مبارزۀ عشق» است، دربارۀ دختر جوانی به اسم یئو می‌ران است؛ یک وکیل تازه‌کار در شرکتی که بیشتر در حوزۀ صنعت سرگرمی فعالیت می‌کند. او هیچ علاقه‌ای به روابط عاشقانه ندارد و به علاوه اصلا دلش نمی‌خواهد که در هیچ موردی از یک مرد شکست بخورد.

از طرف دیگر نام‌گانگ‌هو بازیگری است که در صنعت سرگرمی فعالیت می‌کند. او مشهورترین بازیگر کره است که به خوش‌قیافگی، هوش و مهربانی معروف است. او دلش می‌خواهد که در یک فیلم عاشقانه بازی کند، اما در زندگی واقعی به هیچ زنی اعتماد ندارد. حالا این دو نفر با وجود همۀ ویژگی‌هایشان وارد یک جور میدان مبارزۀ عاشقانه می‌شوند.

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید