کپی قلعه‌نویی از روی دست کی‌روش و اسکوچیچ

کپی قلعه‌نویی از روی دست کی‌روش و اسکوچیچ

درحالی که امیر قلعه نویی برای هدایت تیم ملی انتخاب شده که هنوز دستیارانش را انتخاب نکرده است.

کد خبر : ۱۲۶۳۷۸
بازدید : ۲۲۶

پس از کش و قوس های فراوان امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد. قلعه نویی که در بین ۷ گزینه فدراسیون فوتبال قرار داشت، با انتشار بیانیه ای از حضور در گزینه های سرمربیگری تیم ملی انصراف داد اما وقتی فدراسیون فوتبال نتوانست با گزینه های خارجی به توافق برسد، مهدی تاج رسما با قلعه نویی تماس گرفت و او را برای پذیرفتن هدایت تیم ملی راضی کرد. قلعه نویی در حالی سرمربی تیم ملی شد که در حال حاضر در گل گهر حضور دارد و قرار است این تیم را مقابل فولاد در جام حذفی هدایت کند.

انتخاب امیر قلعه نویی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران باعث ایجاد گمانه زنی‌هایی در خصوص انتخاب دستیاران او شده است. قلعه نویی که در دوره اول حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۰۷ اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از حداکثر ظرفیت مربیان داخلی داشت این بار تصمیم متفاوتی در این خصوص دارد.

یک پرتغالی مربی گلرها

«روی تاوارس» مربی دروازه‌بان‌های پیشین تراکتور و سپاهان اصفهان که سابقه همکاری با قلعه نویی را دارد یکی از گزینه‌های نیمکت ایران است و بار دیگر قلعه نویی را همراهی خواهد کرد.

کپی قلعه‌نویی از روی دست کی‌روش و اسکوچیچ

دستیار کی روش مغز متفکر ژنرال

«رودولفو میگوئنز» مربی پرتغالی هم یکی از گزینه‌های قلعه نویی برای کادر فنی است. میگوئنز شناخت خوبی از فوتبال ایران به واسطه حضور در تیم‌های تراکتور و ماشین سازی تبریز و همچنین در یک مقطع زمانی در تیم ملی ایران با کارلوس کی‌روش دارد. میگوئنز که با «تونی اولیویرا» سرمربی پرتغالی به تراکتور آمده بود، با قلعه نویی در این باشگاه هم کار کرده است.

کپی قلعه‌نویی از روی دست کی‌روش و اسکوچیچ

دو پرسپولیسی گزینه‌های دستیاری قلعه نویی

وحید هاشمیان و کریم باقری دستیاران ایرانی اسکوچیچ در تیم ملی گزینه های دیگر دستیاری قلعه نویی هستند. هاشمیان دوره مربیگری را در بایرن مونیخ و آلمان گذارنده و در زمان ویلموتس و اسکوچیچ در تیم ملی حضور داشته است. کریم باقری هم چند سالی در پرسپولیس حضور داشته و دستیار برانکو، کالدرون و گل محمدی بوده و در بازی های مقدماتی جام جهانی به کمک اسکوچیچ رفته بود. به نظر می رسد شانس حضور هاشمیان برای حضور در کادرفنی قلعه نویی از کریم باقری بیشتر باشد. باقری این روزها در پرسپولیس حضور دارد و بعید به نظر می رسد بخواهد از جمع دستیاران گل محمدی جدا شود.

کپی قلعه‌نویی از روی دست کی‌روش و اسکوچیچ

حضور آقای گل استقلال و لیگ برتر در تیم ملی

یکی از گزینه های دستیاری قلعه نویی در تیم ملی رضا عنایتی است. بازیکن اسبق ابومسلم و استقلال که این روزها در لیگ برتر مربیگری می کرد و به تازگی از هدایت نفت مسجد سلیمان استعفا کرده است. عنایتی در برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که اگر پیشنهاد دستیاری در تیم ملی به او برسد قبول خواهد کرد. گرچه قلعه تویی هنوز برای انتخاب او به جمع بندی نهایی نرسیده است.

کپی قلعه‌نویی از روی دست کی‌روش و اسکوچیچ

رفیق همیشگی امیر در تیم ملی

همچنین سعید الهویی دستیار قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان هم قرار است از این باشگاه به تیم ملی بیاید و به کار با قلعه نویی روی نیمکت ایران ادامه بدهد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید