جزئیات تازه از عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی جدید دو دیفرانسیل به بازار

جزئیات تازه از عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی جدید دو دیفرانسیل به بازار

(XB1) در سال آینده هم زمان با تولید بیش از ۵۷ هزار دستگاه خودرو، در بخش واردات خودروهای CBU هم برنامه داریم و با هماهنگی وزارت صمت امیدواریم بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دستگاه خودرو به صورت وارداتی به بازار عرضه کنیم.

کد خبر : ۱۲۶۳۸۳
بازدید : ۵۶۸۰

مدیر عامل شرکت بهمن موتور از عرضه دو محصول جدید در سبد تولیدات این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ دو محصول فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی جدید دو دیفرانسیل را به سبد محصولات بهمن موتور اضافه خواهیم کرد.

محمد ضرابیان در نشست خبری پایان سال گروه بهمن که با محوریت دستاوردهای این شرکت در زمینه تولید خودروهای سواری و تجاری در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، افزود: شرکت بهمن موتور در سال ۱۴۰۱ موفق به افزایش بیش از ۳۵ درصدی تولید، فروش و عرضه محصول در مقایسه با سال گذشته شد.

مدیر عامل شرکت بهمن موتور به برنامه ریزی برای توسعه داخلی سازی فیدلیتی به عنوان محوری‌ترین محصول بهمن موتور اشاره و تصریح کرد: بر اساس هدف گذاری شرکت بهمن موتور در سال جدید عمق ساخت داخل فیدیلتی به بالای ۴۰ درصد می رسد.

وی با اشاره به برنامه تولید روزانه ۱۰۰ دستگاه خودرو در شرکت بهمن موتور گفت: در سال آینده هم زمان با تولید بیش از ۵۷ هزار دستگاه خودرو، در بخش واردات خودروهای CBU هم برنامه داریم و با هماهنگی وزارت صمت امیدواریم بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دستگاه خودرو به صورت وارداتی به بازار عرضه کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات تامین قطعات یدکی محصولات بهمن موتور گفت: به هیچ وجه در تامین قطعات یدکی در بهمن موتور کسری وجود نخواهد داشت هر چند مشکلات گمرکی تامین بخشی ار قطعات را با مشکل مواجه کرده است و در بخش‌هایی هم افزایش قیمت صورت گرفته است.

ضرابیان افزود: به هیچ وجه سیاست گروه بهمن در تامین قطعات یدکی کسب درآمد و منافع اقتصادی نبوده است و تنها هدف مهم ارایه خدمات به مشتریان است در حالی که روند قیمت قطعه یدکی امروز بر مبنای ارز در بازار است با این حال تامین قطعات بر اساس نیاز بازار انجام می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اختصاص سهمی از سواری‌های سدان در سبد واردات ۱۲ تا ۱۵ هزار در سال آینده گفت: قطعا بخشی از این سبد به خودروهای سدان لوکس اختصاص یافته است و این امکان وجود دارد که برخی از آنها مدلی ازسواری های لوکس یا خودروهای تشریفاتی باشد.

در ادامه این نشت خبری حسین خضری، مدیرعامل بهمن دیزل از رفع مشکلات گواهی اسقاط خبر داد و گفت : قانون پرداخت 1.5درصد مبلغ کشنده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اجرایی خواهد شد و مساله نبود گواهی اسقاط برطرف شده است.

مدیر عامل بهمن دیزل با اشاره به امار تولیدات این شرکت ادامه داد: به رغم همه تحریم‌ها و سختی‌ها بهمن دیزل توانست به بیش از ٥ هزار و ٣٠٠ دستگاه تولید خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین دست پیدا کند که بیش از ١٢٠ درصد رشد نسبت به سال گذشته دارد.

وی در مورد ورود خودروهای جدید از سوی بهمن موتور گفت: کامیونت فورس 3.5 تن، کشنده‌ای با قدرت 560 اسب بخار و امپاور BD300 با توانایی بار 19 تن محصولاتی است که سال 1402 وارد بازار تجاری می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید