(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی شهاب مظفری

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی شهاب مظفری

شهاب مظفری به علت جنس صدایش خیلی زود به شهرت رسید. قطعاتی از او همچون: آی، لعنتی ترین حوالی، تو بخند، عذابم نده، ادعا و حس عمیق خیلی زود توجهات را به خود جلب کرد و او را وارد مارکت موسیقی عامه پسند نمود.

کد خبر : ۲۰۵۸۲۷
بازدید : ۱۶۸۷

شهاب مظفری متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران، خواننده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی آی تی (IT) می باشد که با نواختن پیانو وارد عرصه موسیقی شد و از سال ۱۳۹۶ رسما مجوز فعالیت خود را دریافت کرد.

او با ۱۹۸ سانتی متر قد یکی از بلند قد ترین خوانندگان ایران است.

42_11zon (2)

فعالیت از کودکی

از کودکی با یادگیری ساز پیانو وارد عالم هنر موسیقی شد، سپس دوره های گیتار کلاسیک را دید و همزمان با تحصیلات دانشگاهی در آهنگسازی و خوانندگی فعال شد.

اولین آهنگ شهاب مظفری

اولین آهنگ اش را بعد از تحصیلات دانشگاهی در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۴ ساله بود به نام از «وقتی رفتی» نوشت و آهنگسازی کرد که پیانوی این قطعه بسیار پرطرفدار شد.

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده

43_11zon (1)

مجوز رسمی شهاب مظفری

مظفری در نهایت تیرماه ۱۳۹۶ بود که توانست بصورت رسمی مجوز فعالیت خود را از وزارت ارشاد دریافت کند البته او قبل از آن در سال ۹۱ آلبوم منتشر کرده بود! خوشحالی از مجوز ارشاد.

خدا را شکر بالاخره مجوزها با همکاری دوستان و مسئولین محترم صادر شد و خوشحالم از این پس در حوزه رسمی موسیقی فعالیت خواهم داشت.

البته پیش از این نیز صرفا آثارم را به صورت صوتی در چارچوب های کشور منتشر کرده بودم و با مجوز فصل جدیدی از فعالیت هنری ام را با همکاری موسسه آراد آغاز کردم.

44_11zon (2)

طوفان با اولین کنسرت

او در حالی اولین کنسرت خود را در تیرماه ۹۶ اندکی بعد از مجوز برگزار کرد که تمام بلیط ۴ سانس در کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رفت و موسسه آراد مجبور به تمدید این کنسرت شد.

آهنگ های برتر شهاب مظفری

شهاب مظفری به علت جنس صدایش خیلی زود به شهرت رسید.

قطعاتی از او همچون: آی، لعنتی ترین حوالی، تو بخند، عذابم نده، ادعا و حس عمیق خیلی زود توجهات را به خود جلب کرد و او را وارد مارکت موسیقی عامه پسند نمود.

45_11zon (2)

خدا با من است

من فقط خدا را دارم، عاشق خدا هستم و یک جمله دارم و به آن معتقدم که همیشه خدا با من است و اگر هوامو نداشت هیچ وقت به اینجا نمی رسیدم.

از آلبوم غیر رسمی تا رسمی

شهاب مظفری سال ۱۳۹۱ بود که اولین آلبوم خود به نام «تورو خواب دیدم» دیدم با تهیه کنندگی و برنامه ریزی برادران دمیرچی منتشر کرد.

سبک آهنگ شهاب مظفری

عمدتا فضای آرام و عاشقانه آهنگ های به هیچ عنوان کاراکتر من نیست، ولی این حال و هوا، خودم و درونم را آرام می کند، احساس می کنم با این نوع خواندن به آرامش می رسم.

مخاطبان نیز با این خواندن من مأنوس شدند و ارتباط برقرار کردند.

46_11zon (2)

ازدواج شهاب مظفری

در آذر ماه ۱۴۰۰ شهاب مظفری ۳۷ ساله با انتشار عکسی در اینستاگرام رسما خبر ازدواج خود را تایید کرد.

عکس مراسم ازدواج شهاب مظفری

47_11zon (1)

اشتباه پزشکی

چند سال پیش با دردی در شکم به بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان آپاندیس او را عمل کرد.

در نهایت بعد از ۱۴ روز مشخص شد دردش مربوط عفونت ریه و کبد بوده و آپاندیس اشتباهی از بدنش خارج شده است.

سکته قلبی شهاب مظفری

در ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ بود که شهاب مظفری به دنبال سکته قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

او بعد از چند روز با انتشار ویدیویی اعلام کرد فشارهای کاری و استرس برنامه هایش موجب حمله قلبی شده بود.

عکس شهاب مظفری و بهنام بانی

48_11zon (1)

رفقای هنرمند در موسیقی

آرش و مسیح، علی یاسینی و بهنام بانی سه خواننده مورد علاقه ام هستند که کارهاشون رو گوش می دهم و باهاشون رابطه دوستانه و صمیمی ای دارم.

تیتراژهای شهاب مظفری

مظفری خواندن تیتراژ را هم با سریال «ستایش ۳» از سال ۱۳۹۸ شروع کرد که بسیاری نسبت به شعر آن انتقاد گسترده ای در فضای مجازی به راه انداختند.

تیتراژ سریال دل و سریال بوم و بانو از دیگر آثار تیتراژی اوست.

49_11zon (1)

دیس شهاب مظفری به یاس

مظفری در اسفند ۱۳۹۷ با انتشار یک پست جنجالی در اینستاگرام نسبت به آهنگی به نام «سفارشی» از یاس واکنش نشان داد.

یاسر بختیاری در موزیک جدید خود به نام «سفارشی» بدون نام بردن از شخص خاصی به انتقاد از عده ای از خوانندگان و مناسبات پشت پرده سبک پاپ پرداخت.

دیس شهاب مظفری به یاس، دو سال و چهار ماه بعد از آهنگ سفارشی منتشر شد.

او همچنین در ۱۳ تیر ۱۴۰۰ یک ویدئوی کوتاه در جواب این آهنگ تولید و منتشر کرد که با واکنش سایر رپرها از جمله تتلو، پیشرو، سهراب ام جی، جیدال، مهراد هیدن، پوتک و… مواجه شد.

خود یاس سکوت کرد و واکنشی به این موضوع نشان نداد، گرچه هواداران این خواننده از خجالت شهاب مظفری درآمدند.

بیوگرافی شهاب مظفری خواننده

50_11zon (1)

ورود به بازیگری

شهاب مظفری در سال ۱۴۰۰ تجربه بازیگری را با حضور در فیلم «خانه شیشه ای» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده بدست آورد.

این فیلم در نهایت بعد از سه سال در ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ اکران شد که نزدیک ۳۰۰ میلیون بیشتر در گیشه نفروخت.

در این فیلم امیر جعفری، بهاره کیان افشار، پانته آ بهرام و نیما شعبان نژاد حضور داشتند و در جشن اکران آن هنرمندانی چون آناهیتا درگاهی هم آمده بودند.

51_11zon (1)

منبع: فتوکده

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید