(عکس) ظاهر جدید سحر قریشی با سر تراشیده!

(عکس) ظاهر جدید سحر قریشی با سر تراشیده!

سحر قریشی با سر تراشیده و تتویی روی صورتش، در حال ورزش در یک باشگاه ورزشی در دوبی، استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

کد خبر : ۱۱۰۴۹۲
بازدید : ۳۳۶۰

سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما با انتشار عکسی از خود در دوبی، از ظاهر جدیدش رونمایی کرد.

به گزارش فرادید به نقل از تریبون هنر، سحر قریشی با سر تراشیده و تتویی روی صورتش، در حال ورزش در یک باشگاه ورزشی در دوبی، استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

سحر قریشی اگرچه گاهی با حرف‌ها و اظهارنظرهایش جنجال‌هایی را ایجاد می‌کرد، اما همیشه ظاهر مناسب و معقولی داشت. او بازیگر موفقی در سینمای تجاری بود که هوادارن بسیاری هم داشت. این روز‌ها نیز فیلم بانک زده‌ها را در حال اکران دارد و تهیه کننده‌ای نیز اعلام کرد که این بازیگر، ممنوع الکار نیست.

حالا بعد از جدایی از امیر تتلو و انتشار شایعاتی، به دوبی مهاجرت کرده است. بر اساس اخباری که صحت و کذب آن‌ها هنوز مشخص نشده، او در سناریویی چند میلیون دلاری حضور یافته و رابطه اش با امیر تتلو، از ازدواج عاشقانه تا جدایی ناگهانی، همگی پروژه‌ای برای کسب درآمدی هنگفت بوده که با اسپانسرینگ یک رمز ارز اجرا شده است.

سحر قریشی
این اخبار از آن جا منتشر شدند که آرامه اعتمادی، روزنامه نگار در توئیتی نوشت:

«ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده به نام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمز ارز دارد».

قدم‌های بعدی سحر قریشی در این مسیر هنوز معلوم نیست. اینکه آیا حرکت غافلگیر کننده دیگری انجام خواهد داد یا اینکه به ایران بازمی گردد و روال عادی زندگی را طی می‌کند. البته ظاهر جدیدش، احتمال اول را بیشتر تقویت می‌کند.»

۰
نظرات بینندگان
  • محمد ارسالی در

    واقعا چرا فرادید با این همه مطالب مفید و اعتبار خوب، از این اشخاص مطلب منتشر میکنه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید