(عکس) ماجرای حمایت جنجالی سحر قریشی از علی کریمی

(عکس) ماجرای حمایت جنجالی سحر قریشی از علی کریمی

شب‌های گذشته بود که سحر قریشی تصویری در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد که در آن چهره علی کریمی به حالت تمبر طراحی شده بود. تمبری تلاش دارد از علی کریمی در برابر اتهاماتی که اخیرا علیه او مطرح شده، حمایت کند.

کد خبر : ۱۱۱۳۰۱
بازدید : ۱۲۳۱۳

فرادید | در طول روز‌های اخیر چهره‌های مختلفی از علی کریمی حمایت کردند، اما به نظر می‌رسد که هیچ کدام به اندازه حمایت سحر قریشی از او، سر و صدا به پا نکرده است. حمایتی که با واکنش‌های متفاوت و متعددی روبرو شده است.

به گزارش فرادید، شب‌های گذشته بود که سحر قریشی تصویری در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد که در آن چهره علی کریمی به حالت تمبر طراحی شده بود. تمبری تلاش دارد از علی کریمی در برابر اتهاماتی که اخیرا علیه او مطرح شده، حمایت کند.

(عکس) ماجرای حمایت جنجالی سحر قریشی از علی کریمی

سحر قریشی به جز این تصویر هیچ جزئیاتی دیگری در حمایت از علی کریمی منتشر نکرده است. اما برخی کاربران و بخشی از رسانه‌ها و سایت‌های داخلی برداشت‌های مختلفی از این حمایت داشته اند. در این میان برخی شایعاتی عجیب هم در مورد سحر قریشی و علی کریمی منتشر کرده اند که البته هیچ یک صحت ندارد.

علی کریمی اخیرا از سوی برخی رسانه‌های نزدیک به دولت، به خیانت، ایجاد اغتشاش و ترویج هرج و مرج در کشور متهم شده است.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است و کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد.

او پس از آن با ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

قریشی سابقه بازی در فیلم‌های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن‌ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید