(عکس) واکنش محسن تنابنده به جنجال تیم ملی فوتبال ساحلی

(عکس) واکنش محسن تنابنده به جنجال تیم ملی فوتبال ساحلی

در تازه‌ترین واکنش نیز، محسن تنابنده در مورد جنجال پیش آمده در فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی نوشت: «قاب‌های ماندگار، پیروزیتون مبارک، همدردی تون قابل ستایش»

کد خبر : ۱۱۳۱۰۰
بازدید : ۲۵۰۲

فرادید | محسن تنابنده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، به جنجال پیش آمده در فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی واکنش داد.

به گزارش فرادید، محسن تنابنده ۴۷ ساله که پس از ۲۷ سال فعالیت در حوزه سینما، اخیرا توانست جایزه بهترین بازیگر مرد در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز (بخشِ افق‌ها) برای فیلم جنگ جهانی سوم را دریافت کند.

او در طول روز‌های گذشته به مسائل مختلف اجتماعی واکنش نشان داده است. در تازه‌ترین واکنش نیز، او در مورد جنجال پیش آمده در فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی نوشت:

«قاب‌های ماندگار، پیروزیتون مبارک، همدردی تون قابل ستایش»

استوری محسن تنابنده

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده، متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران است. او در جشنواره‌های داخلی و خارجی موفق به کسب جوایز مختلفی شده است.

وی در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۵ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم استشهادی برای خدا، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

نقش آفرینی محسن تنابنده در سریال‌هایی همچون پایتخت و شاهگوش در ذهن‌ها ماندگار شده است. وی در فیلم محمد رسول‌الله نقش ساموئل یهودی را بازی کرده که بیشتر دیالوگ‌ها را با زبان عبری بیان می‌کند. از جمله آثار سینمایی محسن تنابنده در مقام کارگردان می‌توان به عناوینی همچون گینس و قسم اشاره کرد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

محسن تنابنده همچنین سابقه بازیگری در آثاری همچون قهرمان، زمانی برای دوست داشتن، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین، شکستن همزمان بیست استخوان، فراری، سن پطرزبورگ و هفت دقیقه تا پاییز را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی سعید پیرامون

سعید پیرامون، بازیکن فوتبال ساحلی متولد چابهار و اصالتا اهل سیستان و بلوچستان بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است که در حال حاضر برای تیم صنعت فرش حداد اصفهان در پست دفاع توپ می‌زند.

سعید پیرامون سابقه قهرمانی به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی را در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ را در کارنامه خود دارد.

او در آبان ۱۴۰۱ به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ در امارات به قهرمانی رسید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید