روانشناسی رنگ؛ ویژگی‌های شخصیتی افرادی که رنگ مشکی را دوست دارند

روانشناسی رنگ؛ ویژگی‌های شخصیتی افرادی که رنگ مشکی را دوست دارند

ر آزمون شخصیت‌شناسیِ رنگ مشکی، رابطه‌ی میان رنگ مورد علاقه و ویژگی‌های شخصیتیِ افرادی که رنگ مشکی را دوست دارند بررسی می‌کنیم. ویژگی‌ها، ماهیت، علایق، نفرت‌ها، نوع نگاه به کار و روابط و شغل افرادی که رنگ مورد علاقه‌شان مشکی است موضوع آزمون ما است.

کد خبر : ۱۱۳۲۴۲
بازدید : ۹۸۴۸۱

فرادید | آزمون شخصیت‌شناسیِ رنگ مشکی: در آزمون شخصیت‌شناسیِ رنگ مشکی، رابطه‌ی میان رنگ مورد علاقه و ویژگی‌های شخصیتیِ افرادی که رنگ مشکی را دوست دارند بررسی می‌کنیم. ویژگی‌ها، ماهیت، علایق، نفرت‌ها، نوع نگاه به کار و روابط و شغل افرادی که رنگ مورد علاقه‌شان مشکی است موضوع آزمون ما است.

رنگ مورد علاقه‌ی شما بازتاب چه ویژگی‌هایی از شخصیت شما است؟

اگر رنگ مورد علاقه‌ی شما مشکی است، نشان می‌دهد شما یک فرد اقتدارطلب، مستقل، مصمم، پرُاراده و ریسک‌پذیر هستید. در روابط و محیط کار حال و هوای ترسناک، سلطه‌جو و جدی از خودتان نشان می‌دهید. فردی محافظه‌کار و پیرو سنت هستید که پایبند اصول و ارزش‌ها است. شخصیت شما مرموز، لطیف، موقر، آتشین، مودب و پیچیده است. به اشتراک گذاشتن یا صحبت کردن درباره‌ی زندگی شخصی را دوست ندارید. دوست ندارید از برنامه‌ها، ایده‌ها یا افکارتان با دیگران صحبت کنید. اقدامات جسورانه‌ای می‌کنید و بدتان نمی‌آید مخفیانه مورد تحسین قرار بگیرید یا دیگران شما را گرامی بدارند. دوست دارید کانون توجه باشید. موقعیت و سبک زندگی شما طوری است که حس حسادت دیگران را تحریک می‌کند.

روابط : محتاط و محافظه‌کار هستید. به شدت گزینشگر و مشکل‌پسند هستید و تا زمانی که جفت‌تان را پیدا نکنید آرام نمی‌گیرید. در ظاهر رفتارتان دوستانه به نظر می‌رسد، اما به راحتی کسی را به قلب‌تان راه نمی‌دهید. اگر فرد مقابل مطابق استاندارد‌های شما رفتار و تلاش نکند به راحتی و به سرعت به راه خودتان ادامه می‌دهید. استاد تمام‌عیار کناره‌گیری و جدایی هستید. از عمد کسی را رنجیده‌خاطر نمی‌کنید، اما به کسی هم اجازه نمی‌دهید وقت شما را تلف کند. مسائل و روابط شخصی‌تان را محرمانه نگه می‌دارید تا زمانی که ۱۰۰ درصد از آن‌ها مطمئن شوید. خودتان فرد قابل‌اعتمادی هستید، اما پیش از اینکه شریک عاطفی‌تان را به قلب‌تان راه دهید، بسیار او را امتحان می‌کنید. در پنهان کردن آسیب‌پذیری‌هایتان بسیار ماهر هستید. زمانی دست از جبهه گرفتن برمی‌دارید که شریک عاطفی‌تان بار‌ها و بار‌ها قابل‌اعتماد بودنش را به شما ثابت کرده باشد.

محیط کار : همیشه در شرف انجام پروژه یا کار بزرگ بعدی هستید. از انجام برنامه‌های تکراریِ روزانه و خسته‌کننده به مدت طولانی نفرت دارید. حواستان هست پروژه‌هایتان را به موفقیت برسانید. دوست دارید مطابق انعطاف‌پذیری خودتان کار کنید. دوست ندارید فرمان‌بر دستورات دیگران باشید. با اشخاص سلطه‌جو به خوبی کنار نمی‌آیید مگر اینکه آن‌ها با شما به خوبی کنار بیایند. رک و راست هستید و حساب‌شده عمل می‌کنید. دیگران برای سبک کار کردن شما احترام زیادی قائل می‌شوند. علاقه‌ای به کار کردن طولانی‌مدت و خستگی‌ناپذیر ندارید. دوست دارید پرانرژی باشید، شاد و سرحال سرکار بیایید و کارتان را خیلی زودتر از موعد تمام کنید. در مدیریت زمان کارایی بالایی دارید. کمک خواستن از دیگران برای شما راحت نیست. تلاش می‌کنید خودتان راه‌حل را پیدا کنید. شغل‌هایی را دوست دارید که در آن‌ها از شما تجلیل شود، به رسمیت شناخته شوید و به شهرت دست یابید.


چگونه شغل درستی پیدا کنم اگر رنگ مورد علاقه‌ام مشکی است؟

آزمون شخصیت‌شناسی رنگ مشکی

مهم‌ترین جنبه از شخصیت شما در صورتی که مشکی رنگ مورد علاقه‌تان باشد این است که هنگام تصمیم‌گیری‌های حرفه‌ای به حقایق و ارقام توجه می‌کنید. سریع یاد می‌گیرید و می‌دانید چگونه بداهه‌گویی کنید و مهارت‌هایتان را بر اساس موفقیت‌ها، شکست‌ها و اشتباهات گذشته‌تان تقویت کنید. عقاید پرمایه و دیدگاه‌های خردمندانه‌ای دارید و احتمالاً بسیار خلاق و خیال‌پرداز هم هستید. می‌توانید بدون هیچ منبع پشتیبانی از صفر شروع کنید. شما از توانایی بالایی برای ترسیم مسیر پیشرفت خودتان بر اساس منابع و فرصت‌های موجود برخوردارید. برای رسیدن به اهداف‌تان مصمم و متعهد هستید. در محیط کار نیز همین تعهد و اراده را دارید تا به طور مدام تحلیل کنید و برای رسیدن به اهداف کاری ایده‌های جدید پیدا کنید و در عین حال سود و منفعت پروژه را به حداکثر برسانید. شغل‌هایی را دوست دارید که اجازه دهند از آزادی و زندگی شخصی‌تان لذت ببرید. رشد فردی برای شما بسیار مهم است. اگر فرصت تجدیدقوا داشته باشید عملکرد کاری شما عالی خواهد بود. خواهان موقعیت‌هایی با قدرت و نفوذ بالا هستید. شاید زیاد پرحرف نباشید و حرف‌های پوچ و بی‌معنی به زبان نیاورید، اما از گفتن آن چه در ذهن دارید نمی‌ترسید.


ویژگی‌های علاقمندان به رنگ سیاه در محیط کار:

- هنرمند
- حساس
- محتاط و باملاحظه
- مرموز
- پیچیده
- مستقل
- مصمم
- پیرو سنت و رسوم
- باهوش
- حرفه‌ای
- اهل حساب و کتاب
- رک و راست


شغل‌های مناسب برای کسانی که به رنگ مشکی علاقه دارند

- آهنگساز یا مدیر موسیقی
- تولیدکننده یا سرپرست
- طراح گرافیک
- طراح صنعتی
- هنرمند چندرسانه‌ای
- پویانما (انیماتور)
- عکاس
- نویسنده/مولف
- پرفسور/استاد دانشگاه
- برنامه‌ریز شهری یا منطقه‌ای
- توسعه‌دهنده نرم‌افزار
- برنامه‌نویس کامپیوتر
- محقق
- وکیل دادگستری
- مهندس فروش
- ‌حسابدار یا حسابرس
- تحلیلگر مالی
- مشاور مدیریت
- تحلیلگر تحقیقات بازار
- مدیر اجرایی رده‌بالا
- دانشمند علوم سیاسی
- پزشک
- تحلیلگر سیستم‌های کامپیوتری
- ریاضیدان
- آمارگر
- جراح
- دانشمند محیط زیست
- همه‌گیرشناس
- میکروب‌شناس
- فیزیک‌دان یا ستاره‌شناس
- روانشناس
- مهندس هوافضا
- معمار
- معمار منظر
- مهندس زیست‌پزشکی
- مهندس شیمی
- مهندس سخت‌افزار کامپیوتر
- مهندس محیط زیست
- مهندس مکانیک
- تکنسین مهندسی مکانیک
- معمار شبکه‌های کامپیوتری
- بازیگر
- کارآفرین

منبع: jagranjosh

مترجم: زهرا ذوالقدر

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید