(عکس) مروارید کاشیان، بازیگر جنجالی سینما کیست؟

(عکس) مروارید کاشیان، بازیگر جنجالی سینما کیست؟

در حال حاضر مروارید کاشیان با جنجالی بزرگی روبرو شده است. برخی مدعی اند که اقدام پر سر و صدای اخیر او احتمالا تبعاتی برای کاشیان به همراه خواهد داشت. کاربران می‌گویند که مروارید کاشیان احتمالا از بازیگری در سینما برای مدتی نامعلوم محروم خواهد شد.

کد خبر : ۱۱۳۹۹۹
بازدید : ۱۴۲۹

فرادید | مروارید کاشیان، بازیگر کم سابقه سینما که با حرکت پر سر و صدای اخیرش توجه کاربران را به خود جلب کرده است، اولین بار در سال ۹۱ با بازی در فیلم من عاشق سپیده صبح ام وارد دنیای سینما شد. پس از آن در سال ۹۳ مروارید کاشیان در سبز به رنگ زمرد و مرگ ماهی نقش گرفت.

به گزارش فرادید، در ادامه او در فیلم سینمایی اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی نقش گرفت. اما هیچ کدام از نقش‌ها دیده نشد تا مروارید کاشیان به جمع ستاره‌های سینما اضافه شود. او در کنار بازیگری در سینما به طراحی لباس نیز مشغول است.

(عکس) مروارید کاشیان، بازیگر جنجالی سینما کیست؟

سکانسی از بازی مروارید کاشیان در فیلم سینمایی اتاق تاریک

در حال حاضر نیز مروارید کاشیان با برداشتن حجاب اش با جنجالی بزرگی روبرو شده است. برخی مدعی اند که این اقدام پر سر و صدا احتمالا تبعاتی برای او به همراه خواهد داشت. کاربران می‌گویند که مروارید کاشیان احتمالا از بازیگری در سینما برای مدتی نامعلوم محروم خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید