(تصاویر) گربه و سگ با هم اسکوتر سواری کردند و رکورد جهانی را شکستند

(تصاویر) گربه و سگ با هم اسکوتر سواری کردند و رکورد جهانی را شکستند

در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۰، این جفت متضاد در اسکوتر سواری رکوردشکنی کردند. ساشیمی و لالیپاپ مسافت ۵ متری را در ۴.۳۷ ثانیه با اسکوتر طی کردند.

کد خبر : ۱۱۴۰۸۱
بازدید : ۹۷۴۳

فرادید | آیا تا به حال عبارت "مثل سگ و گربه با هم دعوا دارند " را شنیده‌اید؟ در همه ادوار تاریخ و در حیات وحش و دنیای واقعی، سگ و گربه همیشه در حال تعقیب و گریز بوده‌اند و از این دو به عنوان دو نمونه متضاد که آبشان در یک جوی نمی‌رود یاد می‌کنند.

به گزارش فرادید؛ با این حال، مثال نقض این قضیه در انتاریوی کانادا دیده شد. دوستی دائمی و جالب بین «ساشیمی» ؛گربه بنگالی ۷ ساله) و «لالیپاپ» سگی از نژاد بوستون تریر و ۵ ساله، تا جایی پیش رفت که نامشان در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد. آن‌ها با هم بازی می‌کنند، با هم تمرین می‌کنند و از همه جالب‌تر اینکه، با هم با اسکوتر در خیابان دور دور می‌کنند!

در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۰، این جفت متضاد در اسکوتر سواری رکوردشکنی کردند. ساشیمی و لالیپاپ مسافت ۵ متری را در ۴.۳۷ ثانیه با اسکوتر طی کردند. ساشیمی با گربه‌های دیگر بازی نمی‌کند و بودن در کنار لالیپاپ را ترجیح می‌دهد؛ و سگ داستان ما هم فقط با ساشیمی گشت و گذار می‌کند.

گربه و سگ با هم اسکوتر سواری کردند

صاحب آن‌ها، ملیسا میلت، یک مربی حرفه‌ای سگ ۴۰ ساله از انتاریو است. او ۸ سگ دیگر دارد که در میان آن‌ها یک سگ رکوردشکن دیگر به نام «جلیبین» و ۳ گربه دیگر را می‌بینیم. ملیسا می‌گوید: «لالیپاپ و ساشیمی هر دو به تنهایی از اسکوتر لذت می‌بردند و هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که با هم سوار آن شوند.» هردوی آن‌ها عاشق بازی کردن، یادگیری ترفند‌های جدید و جنب و جوش هستند.

ساشیمی عاشق پیاده روی است و اگر خوش شانس باشید، ممکن است او را در حال نواختن پیانو، هل دادن سبد خرید یا البته سوار بر اسکوتر ببینید. ملیسا در ۱۰ ماهگی ساشیمی را به خانه آورد، در حالی که لالیپاپ از ۱۲ هفتگی با ملیسا بود. در آن زمان، ملیسا اخیراً سگ دیگری به نام باتر را در یک تصادف رانندگی از دست داده بود و پس از آن تجربه دردناک تمام تلاشش این بود که لالیپاپ را به نحو احسن مراقبت کند و پرورش دهد.

رکورد جهانی گینس

ساشیمی و لالیپاپ مدت زمان زیادی را در خانه باهم و در کنار هم تنها بودند و همین موضوع باعث شد زمان بیشتری باهم باشند و پیوند و رابطه‌ای عمیق بین آن‌ها شکل بگیرد. این دو به همراه جلیبین و ملیسا در آخرین نسخه کتاب رکورد‌های جهانی گینس حضور دارند.

اما لالیپاپ و ساشیمی تنها حیوانات خانگی ملیسا نیستند که رکوردشکنی کردند. جیلیبین ، سگ ۴ ساله ملیسا، صاحب دو رکورد در گینس است:

سریعترین هل دادن توپ بسکتبال توسط سگ: ۵ متر در ۱۰.۳۱ ثانیه

بیشترین پاس‌های برگشتی توپ بسکتبال بین انسان و سگ: در ۲۱ پاس در ۳۰ ثانیه

پاسکاری سگ

نکته جالب و البته تلخ داستان این است که جلیبین و لالیپاپ هر دو ناشنوا هستند. این دو سگ سفیران سگ‌های ناشنوا یا ناتوان هستند، که اغلب در بدو تولد به دلیل این فرض نادرست که نمی‌توان آن‌ها را آموزش داد کنار گذاشته می‌شوند.

این قهرمانان چهار پا، با قلب‌های بزرگ و خلق و خوی بزرگتر‌شان، نمونه‌ای باشکوه از آن چیز‌هایی هستند که هر حیوانی می‌تواند با حمایت شدن و عشق ورزیدن انجام دهد. تنها چیزی که آن‌ها نیاز داشتند این بود که شخصی مانند ملیسا فرصتی برای آن‌ها داشته باشد - و او امیدوار است که الهام بخش صاحبان حیوانات خانگی باشد.

ترجمه: فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید