جزئیات جدید از ماجرای دستمزد ۳۰ میلیارد تومانی بهنام تشکر

جزئیات جدید از ماجرای دستمزد ۳۰ میلیارد تومانی بهنام تشکر

یوسف بچاری تهیه‌کننده برنامه «معرکه» که همزمان با برگزاری جام‌جهانی فوتبال در قطر، هر روز با اجرای بهنام تشکر در به‌صورت اینترنتی عرضه می‌شود، بیان کرد: «معرکه» یک برنامه تخصصی فوتبالی نیست بلکه گفتگویی است که فوتبال تنها بهانه‌ای برای شروع و پایان آن به هوای جام جهانی است. بخش عمده‌ای گفتگو بین مهمان و مجری انجام می‌شود و در این برنامه فوتبال بحث جدی و درجه اول نیست.

کد خبر : ۱۱۴۰۸۴
بازدید : ۱۱۱۵

تهیه کننده برنامه معرکه گفت: بهنام تشکر احساس مسئولیت جدی در کار دارد که در کمتر کسی دیده‌ام. به دلیل فضایی که این روز‌ها وجود دارد مخاطبی که سرشار از درگیری و نگرانی و غم و تلخی است، اما برای ساعتی می‌توان با او درباره لذت فوتبال و سرگرمی‌های دیگر سخن گفت.

یوسف بچاری تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «معرکه» درباره جزییات طراحی و تولید این برنامه فوتبالی همزمان با جام‌جهانی قطر و برخی حواشی مرتبط با بودجه تولید این مجموعه به ارائه توضیحاتی پرداخت.

یوسف بچاری تهیه‌کننده برنامه «معرکه» که همزمان با برگزاری جام‌جهانی فوتبال در قطر، هر روز با اجرای بهنام تشکر در به‌صورت اینترنتی عرضه می‌شود، بیان کرد: «معرکه» یک برنامه تخصصی فوتبالی نیست بلکه گفتگویی است که فوتبال تنها بهانه‌ای برای شروع و پایان آن به هوای جام جهانی است. بخش عمده‌ای گفتگو بین مهمان و مجری انجام می‌شود و در این برنامه فوتبال بحث جدی و درجه اول نیست.

او درباره اینکه در ایام جام‌جهانی چنین برنامه‌ای چقدر می‌تواند مخاطب داشته باشد هم گفت: در استاندارد تلویزیون‌ها این سوال گاهی مطرح می‌شود که وقتی بازی‌های فوتبال در شبکه اصلی پخش می‌شود شبکه‌های دیگر چه باید بکنند؟ آیا همه فوتبال دوست دارند که جواب منفی است و برای آن‌ها که فوتبال اولویت جدی نیست، می‌توانند سراغ برنامه‌های دیگر بروند. برنامه «معرکه» هم قرار نبود فضای تخصصی فوتبالی داشته باشد.

قابلیت‌های بهنام تشکر برای اجرای «معرکه»

این تهیه‌کننده درباره انتخاب بهنام تشکر به عنوان مجری نیز تصریح کرد: این انتخاب به خاطر قابلیت‌های بهنام تشکر است. او هم سابقه اجرای رادیویی دارد و هم محبوب است، هیچ گاه حاشیه نداشته است و نکته‌ای برای بینندگان می‌تواند جالب باشد این است که او خیلی فوتبالی است. از دوره نوجوانی فوتبال بازی کرده است و به علاوه اینها، توانایی‌های دیگری هم دارد.

او درباره اینکه بهنام تشکر گزینه اول اجرای این برنامه بوده است یا خیر؟ اضافه کرد: گزینه‌های دیگری هم داشتیم، اما بین آن‌ها بهنام تشکر بهتر از دیگران بود.

پلتفرم‌ها مطرح است هم توضیح داد: اتفاقاً یکی از چالش‌های این برنامه این بود که چنین بودجه‌ای نداشت. یعنی هزینه‌های زیادی قبلاً برای این برنامه‌ها در پلتفرم‌ها انجام شده بود و نتیجه هم نگرفته بودند. ما، چون سابقه برنامه‌سازی در تلویزیون داشتیم هم فرمول برنامه سازی را می‌دانستیم که چطور یک برنامه می‌تواند فرم و سر و شکل درست داشته باشد و هم خودم هزینه بالا را باعث افت می‌دانم. از فرط پول داشتن است که برخی برنامه‌ها به نابودی کشیده می‌شود.

او اضافه کرد: وقتی بودجه بالاست دامنه اختیارات باز است انتخاب‌های غلط دارید یا دکوری می‌زنید که متناسب برنامه نیست و کار‌هایی که بود و نبودش در جذب مخاطب تأثیر ندارد، اما آدم‌ها در این ورطه می‌افتند که در کار فضای چشمگیری داشته باشند. این برنامه با بودجه کمی تولید شد و حتی نسبت به برخی از برنامه‌های جام جهانی تلویزیون که الان در حال پخش است بودجه‌اش کمتر است.

شایعه دستمزد‌های میلیاردی در پلتفرم‌ها

او درباره برخی اظهارنظر‌ها در فضای مجازی درباره بودجه و اجرای برنامه‌های مرتبط با جام‌جهانی در پلتفرم‌ها با مبالغی نظیر ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد: قطعاً این اظهارات درباره این برنامه نبوده است. این برنامه با بودجه‌ای ساخته می‌شود که تأکید می‌کنم از برخی برنامه‌های روتین عصرگاهی تلویزیون هم کمتر است.

این تهیه‌کننده درباره شایعه دستمزد چند میلیاردی بهنام تشکر برای اجرای «معرکه» نیز توضیح داد: این فضایی که درست شده است صحت ندارد. نام بهنام تشکر در برخی از این شایعات مجازی ذکر شده‌است که درست نیست. اگر لازم باشد می‌توان برآورد‌ها را نمایش داد تا مشخص شود آقای تشکر با رقمی خیلی‌خیلی کمتر از رقمی که شایعه شده این کار را پذیرفته است. او به خاطر علاقه‌اش و مهم‌تر از آن نوعی حس مسئولیت وارد این کار شد.

او اضافه کرد: او نوعی احساس مسئولیت جدی در کار دارد که در کمتر کسی دیده‌ام. به دلیل فضایی که این روز‌ها وجود دارد عده‌ای مکدر هستند، اما در عین حال ما احساس وظیفه نسبت به مخاطب خود داریم که باید از این فضا خارج شود، مخاطبی که سرشار از درگیری و نگرانی و غم و تلخی است، اما برای ساعتی می‌توان با او درباره لذت فوتبال و سرگرمی‌های دیگر سخن گفت.

بچاری تصریح کرد: در این فضا عده‌ای می‌خواهند فشار‌ها را بیشتر کنند، اما ما سعی کردیم در فضای مورد نظر آرامش را ایجاد کنیم. تم اصلی برنامه ما که در تیتراژ هم بابک افرا قطعه‌ای را برای آن خوانده است، صحبت از فوتبال و همچنین حرف از یک رفاقت است. فکر مرکزی این برنامه یار و یاور هم شدن است.

وی درباره فرآیند دعوت از هنرمندان برای حضور به عنوان مهمان در «معرکه» نیز یادآور شد: در این شرایط دعوت از هنرمندان کار راحتی نیست، شرایطی وجود دارد که برخی صلاح می‌دانند در قاب تولیدات تصویری دیده نشوند. در مقابل، اما برخی اتفاقاً با اشتیاق می‌آیند و می‌خواهند در تغییر این فضا سهمی داشته باشند. به شخصه از همراهی هنرمندانی که تا به امروز در قاب «معرکه» حاضر شده‌اند تشکر می‌کنم.

تهیه‌کننده «معرکه» درباره برنامه‌ریزی برای تولید ادامه این برنامه گفت: قرار است تا ۲۷ آذر هر روز یک قسمت از این برنامه بارگذاری می‌شود. در این روند انعکاس‌دهنده اخبار و تحلیل‌های روز مرتبط با بازی‌های در حال برگزاری در جام‌جهانی قطر هم هستیم. در میان دعوت‌شدگان، مخاطب می‌تواند چهره‌های دور از ذهنی را هم ببیند.

منبع: مهر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید