(عکس) آیا افتتاح نانوایی بربری کتایون ریاحی حقیقت دارد؟

(عکس) آیا افتتاح نانوایی بربری کتایون ریاحی حقیقت دارد؟

برخی رسانه‌های داخلی مدعی شده اند که کتایون ریاحی در یک نانوایی مشغول به کار شده است. برخی دیگر هم گفته اند که نانوایی بربری او به تازگی افتتاح شده است.

کد خبر : ۱۱۵۲۱۸
بازدید : ۳۹۱۸

فرادید | انتشار تصاویری از حضور کتایون ریاحی در یک نانوایی بربری و همکاری اش در آماده سازی چانه‌ها به شایعات متعددی دامن زده است. برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی با انتشار این تصاویر مدعی شده اند که کتایون ریاحی در یک نانوایی مشغول به کار شده است. برخی دیگر هم گفته اند که نانوایی بربری او به تازگی افتتاح شده است.

به گزارش فرادید، در این تصویر کاملا مشخص است که کتایون ریاحی به شکل نمادین دست بالا زده تا در آماده کردن نان به نانوا‌ها کمک کند. علاوه بر این بررسی ما نشان داد که این تصویر تازه نیست و مدت‌ها پیش در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده است.

(عکس) آیا افتتاح نانوایی بربری کتایون ریاحی حقیقت دارد؟

اما حالا که بحث و جنجال‌ها پیرامون کتایون ریاحی زیاد است، به نظر می‌رسد که این گروه از رسانه‌ها و سایت‌های داخلی برای افزایش بازدید و فریب کاربران دست به چنین خبرسازی‌هایی زده اند.

از آن سو کتایون ریاحی نیز به این ادعا‌ها و شایعه‌ها پاسخی نداده است. البته او پس از آزادی از زندان فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی نداشته است و احتمالا مدتی هم از این فضا دور خواهد بود.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید