(ویدئو) یوزپلنگ سمج، بچه ایمپالا را وسط ماشین‌ها به دام انداخت!

(ویدئو) یوزپلنگ سمج، بچه ایمپالا را وسط ماشین‌ها به دام انداخت!

یک بچه ایمپالا سعی کرد جلوی یکی از وسایل نقلیه پنهان شود اما متأسفانه بخت با بچه ایمپالای بیچاره یار نبود و یوزپلنگ به زندگی‌اش پایان داد.

کد خبر : ۱۱۶۱۶۲
بازدید : ۱۰۶۴۸

تماشا کنید که چگونه قلب این بچه ایمپالا در حالی که سعی می‌کند جلوی ماشین سافاری از یوزپلنگ گرسنه و توله‌اش پنهان شود، از سینه‌اش بیرون می‌زند.

به گزارش فرادید؛ آلبر لو روکس توضیح می‌دهد: ما فقط یک بار در سال از کروگر بازدید می‌کنیم و در گذشته تعداد بسیار کمی یوزپلنگ مشاهده کرده ایم، به خصوص مواردی از جمله شکار، بنابراین این یک لحظه فوق العاده نادر برای ما بود.

آلبرت ادامه می‌دهد: ما در S۲۸، نزدیک سابی پایین، در حال رانندگی بودیم، که چند وسیله نقلیه را دیدیم که در کنار جاده ایستاده بودند، و توقف کردیم تا به آن‌ها بپیوندیم. وقتی رسیدیم، بچه ایمپالا از مادرش جدا شده بود. ایمپالا در یک بوته کوچک نزدیک جاده پنهان شده بود در حالی که یوزپلنگ مادر مشاهده می‌کرد که توله اش چگونه می‌تواند شکار کند.

این یک جلسه تمرینی بود و او فقط در صورت نیاز کمک می‌کرد. او ایمپالا را از بوته دور کرد و به توله اجازه داد آن را به دام بیاندازد.

قبل از شروع ضبط، توله حدود ۱۰ دقیقه با ایمپالا بازی کرد. در این زمان ایمپالا سعی کرده بود جلوی یکی از وسایل نقلیه پنهان شود. ما به نوعی می‌دانستیم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد، اما از دیدن بازی آن بسیار هیجان‌زده بودیم. یوزپلنگ‌ها بازی مخفی کاری را آغاز کردند. با بررسی دقیق‌تر می‌توانید ببینید که چشم ایمپالا خونریزی می‌کند، احتمالاً توسط توله یوزپلنگ خراشیده و زخم شده است.

متأسفانه بخت با بچه ایمپالای بیچاره یار نبود و یوزپلنگ به سرعت به زندگی‌اش پایان داد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید