طالع‌بینی سال خرگوش؛ ۲۰۲۳ چگونه سالی خواهد بود؟

طالع‌بینی سال خرگوش؛ ۲۰۲۳ چگونه سالی خواهد بود؟

۲۰۲۳ سال خرگوش است و آن‌هایی که خود متولد سال خرگوش اند باید خود را برای مواجهه با سختی‌ها و مشکلات آماده کنند. طالع بین‌ها به متولدین سال خرگوش توصیه می‌کنند در همه‌ی زمینه‌ها تلاش بیشتری داشته باشند و با چالش‌های پیش روی خود مواجه شوند.

کد خبر : ۱۱۶۴۲۶
بازدید : ۳۲۵۶

سال نوی چینی از روز ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) آغاز خواهد شد و امسال سال خرگوش خواهد بود. در فرهنگ چینی خرگوش نماد طول عمر، آرامش و موفقیت است.

در ادامه می‌خواهیم ببینیم سال ۲۰۲۳ برای متولدین سال‌های مختلف چه در چنته خواهد داشت.

متولدین سال خرگوش (۱۹۵۱ - ۱۹۶۳ - ۱۹۷۵ - ۱۹۸۷ - ۱۹۹۹)

۲۰۲۳ سال خرگوش است و آن‌هایی که خود متولد سال خرگوش اند باید خود را برای مواجهه با سختی‌ها و مشکلات آماده کنند. طالع بین‌ها به متولدین سال خرگوش توصیه می‌کنند در همه‌ی زمینه‌ها تلاش بیشتری داشته باشند و با چالش‌های پیش روی خود مواجه شوند. امسال سال راحتی برای این افراد نخواهد بود، اما به طور قطع بعد از هر سختی آسانی است.

متولدین سال اژد‌ها (۱۹۵۲ - ۱۹۶۴ - ۱۹۷۶ - ۱۹۸۸ - ۲۰۰۰)

بر اساس طالع بینی چینی، در سال خرگوش ثروت متولدین سال اژد‌ها ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد، اما کارشناسان می‌گویند چندان جای نگرانی نیست چرا که ستاره‌های بخت و اقبال هدایتگر آن‌ها خواهند بود. مسیر پیشرفت شغلی برای این افراد هموار و زندگی عشقی شان نسبتاً یکنواخت خواهد بود.

متولدین سال مار (۱۹۵۳ - ۱۹۶۵ - ۱۹۷۷ - ۱۹۸۹ - ۲۰۰۱)

سال ۲۰۲۳ برای متولدین سال مار، راحت و در جهت درستی پیش خواهد رفت و شانس و اقبال آن‌ها در مجموع در وضعیت پایداری خواهد بود. با این حال امسال ستاره‌های خوب و بدی برای متولدین سال مار وجود دارد که باعث می‌شوند میزان شانس موجود در نوسان باشد.

متولدین سال اسب (۱۹۴۲ - ۱۹۵۴ - ۱۹۶۶ - ۱۹۷۸ - ۱۹۹۰)

برای متولدین سال اسب امسال سالی مملوء از کشمکش خواهد بود که تأثیر زیادی بر ثروت آن‌ها خواهد گذاشت. ۲۰۲۳ برای این افراد مملوء از فراز و نشیب خواهد بود و برای اینکه در شغل خود مورد پذیرش، اعتماد و احترام قرار گیرند باید تلاش بیشتری داشته باشند.

متولدین سال بز (۱۹۴۳ - ۱۹۵۵ - ۱۹۶۷ - ۱۹۷۹ - ۱۹۹۱)

برای متولدین سال بز، ۲۰۲۳ سال نسبتاً متلاطمی خواهد بود، اما بهتر است با خوش بینی با آن رو به رو شوند و سعی کنند از اوقات خوب خود نهایت استفاده را ببرند. در سال خرگوش چشم انداز شغلی خوبی برای این افراد وجود دارد.

متولدین سال میمون (۱۹۵۶ - ۱۹۶۸ - ۱۰۸۰ - ۱۹۹۲ - ۲۰۰۴)

۲۰۲۳ برای متولدین سال میمون به طول کلی سال پر فراز و نشیبی خواهد بود، اما ستاره‌های بخت و اقبال از آن‌ها مراقبت خواهند کرد. این افراد در صورت توجه به این موضوع سال راحتی خواهند داشت.

متولدین سال خروس (۱۹۵۷ - ۱۹۶۹ - ۱۹۸۱ - ۱۹۹۳ - ۲۰۰۵)

متولدین سال خروس امسال با تنش‌ها و دشواری‌هایی رو به رو خواهند شد و شانس و اقبال آن‌ها در وضعیت نامطلوبی قرار خواهد داشت. به گفته‌ی کارشناسان برای غلبه بر این چالش‌ها باید خوشبین بود و تلاش بیشتری نسبت به سال گذشته داشت. گرچه پیش بینی‌ها درباره‌ی وضعیت شغلی و مالی این افراد چندان خوب نیست، اما پیش بینی می‌شود از جهت عشقی در وضعیت مطلوبی قرار گیرند.

متولدین سال سگ (۱۹۵۸ - ۱۹۷۰ - ۱۹۸۲ - ۱۹۹۴ - ۲۰۰۶)

متولدین سال سگ امسال افت بیشتری در سلامت و ثروت خود تجربه خواهند کرد، بنابراین باید توجه بیشتری به این موارد داشته باشند. کارشناسان توصیه می‌کنند در زمینه‌ی شغلی و عشقی رفتار فروتنانه تری داشته باشند تا مسیر موفقیت‌های کلی به تدریج هموارتر شود.

متولدین سال خوک (۱۹۵۹ - ۱۹۷۱ - ۱۹۸۳ - ۱۹۹۵ - ۲۰۰۷)

در سال ۲۰۲۳ ثروت متولدین سال خوک کماکان در وضعیت خوبی قرار خواهد داشت، اما باید به وضعیت سلامت و ریسک از دست دادن دارایی خود توجه داشته باشند. به این افراد توصیه می‌شود سخت تلاش کنند تا از غافلگیری‌ها و دستاورد‌های غیرمنتظره، اما خوشایندی بهره‌مند شوند.

متولدین سال موش (۱۹۴۸ - ۱۹۶۰ - ۱۹۷۲- ۱۹۸۴ - ۱۹۹۶)

در چرخه زودیاک چینی، موش اولین نماد حیوانی است و خرگوش چهارمین نماد. به گفته‌ی کارشناسان اولین و چهارمین نماد اغلب بر هم غلبه می‌کنند و بنابراین متولدین سال موش در سال ۲۰۲۳ با دشواری‌های زیادی رو به رو خواهند شد.

متولدین سال گاو (۱۹۴۹ - ۱۹۶۱ - ۱۹۷۳ - ۱۹۸۵ - ۱۹۹۷)

بر اساس طالع بینی چینی، در میان ۱۲ نماد حیوانی، گاو دومی و خرگوش چهارمی است. نماد‌های دوم و چهارم به یکدیگر کمک می‌کنند، امری که نشان می‌دهد امسال برای متولدین سال گاو سالی همراه با خوش شانسی خواهد بود. اما به این افراد توصیه می‌شود سخت تلاش کنند و هیچ فرصتی را برای موفق‌تر کردن سال خود از دست ندهند.

متولدین سال ببر (۱۹۵۰ - ۱۹۶۲ - ۱۹۷۴ - ۱۹۸۶ - ۱۹۹۸ - ۲۰۲۲)

ثروت کلی متولدین سال ببر امسال در مقایسه با سال گذشته رو به افزایش خواهد بود و زندگی شخصی و شغلی بسیار راحتی خواهند داشت. این افراد به طور کلی شرایط خوبی خواهند داشت، اما در مسیر خود با پیچش‌هایی رو به رو خواهند شد. به آن‌ها توصیه می‌شود از اشتباهات خود درس بگیرند و در موقعیت‌های دشوار آرامش خود را حفظ کنند تا درگیری‌ای رخ ندهد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید